Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sırt üstü vaziyetleri!

Üç haftayı aşan bir süreden beri belim ağrıyor.

Bu süre zarfında Türk düşünce dünyasına yeni fikirler kazandırmak, yeni bakış açısı geliştirmek için bazı girişimlerim oldu!

Başta şunu keşfettim!

“ İnsanoğlu yatay konumda iken daha objektif düşünebiliyor!”

Buna halk dilinde “tembel vaziyeti!” de diyebiliriz!

Sırt üstü yatmış, gözleri tavanda gezinti yapan bir insan düşünün önce! Boyaya kafası takılır, kartonpiyere takar. Velhasıl kusur ve vesvese girdabında boğulur.

İste ben bu hallere karşı böyle bir metot geliştirmekle bu tür boğulmaların önüne can simidi atmış oluyordum!

İlk hafta “melekler dişi mi yoksa erkek midirler?” sorusuna cevap aradım!

Bir haftanın sonunda edindiğim kanaat, erkek olmaları ihtimalinin yüksekliğiydi.

Geçen haftaki konum “yumurta mı tavuktan çıkar, tavuk mu yumurtadan!” sorusuydu!

Bu konuyu düşün Allah düşün bir sonuca varamadım! Olası bir ameliyat sonuna erteledim! Hele de güzel bir hemşire hanımın refakatinde herkesi tatmin edecek bir sonuca varabileceğim umudundayım!

Bu hafta başı “ Sanat sanat için midir, yoksa halk için midir?” sorusuna cevap aradım!

Araştırmam devam ediyor!

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..