Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '09

 
Kategori
Babalar Günü
 

Sırtımı yaslayamadığım koca çınar

Sırtımı yaslayamadığım koca çınar
 

KEŞKE HAYATTA OLSAYDI..


Babalar...

Sırtımızı yasladığımız koca çınarlar, her zaman arkanda olduğunu bildiğin, en sevdiğin, güvendiğin insan.

Oldum olası, ne bayramları, nede özel günleri sevmişimdir. Sebep? Sebep mi? çünkü her zaman bir yanım eksik, bir yanım yıkık, belki ondandır!!

Küçüktüm, koca çınar devrildiğinde, ne sevinçlerimi, ne üzüntülerimi, nede bana dair yaşanmışlıkları, kısacası hiçbir şeyi paylaşamadığım için belki bu sitemim...

Belki, payıma düşen baba sevgisini elimden alan hayatın kendisinedir kafa tutmam. En mutlu olduğun zaman dahi aklına gelen '' babam olsaydı'' diye başlayan cümlelere küskünlüğüm!!!

Büyüdüğümü göremedi, saçlarımı uzattığımıda, evlendiğimi de göremedi ve dediklerine göre ''en kıymetlisiymişim, evin en küçüğü olduğum için'' öyle diyor ablamlar, eş, dost...Hep başkalarından dinlemek, en sevdiği yemeği, en sevdiği çiçeğin karanfil olduğunu, sözlerini mırıldandığı o çok sevdiği ''drama köprüsü, gesi bağları'' nı beraber söyleyemedim ya hiç..

Ve o göremedi, en kıymetlisini emanet ettiği elleri!!!

Karşımda soğuk, beyaz, bir taş ve orda en sevdiğim, en hasret kaldığım, en az yaşadığımın, en çok özlediğimin ismi yazıyor. Rüyalarımda sarılıp öptüğüm, rüyalarımda hiç ölmemiş gibi, ona doğru koşturmalarım sarılmalarım, sevinçli uyanıp, uyanıpta bunun bir rüya olduğundadaki, duyduğum yüreğimdeki sızının tarifi olamaz.

Torununu mezarına götürdüğüm gün, en acı gündü, küçük bir yüreğe ölümü açıklamak, dedesinin neden orda yattığını, neden bizimle gelemediğini ''dişlerini sıkarak, gözyaşlarına düşmeyin gözlerimden diye yalvarırcasına karşı durup'' anlatabilmekti seni, ayrılığı ve ölümü...

Elimde birkaç hatıra, hayal meyal bir küçüklüktü kalan!!!

Kıskandım çoğu zaman babasını anlatanları, üzüldüm ve ''benim babam yok demek'' en kötüsüydü hayatta, en can yakan bu oldu belki. Nasıldı bir babayla büyümek??? ...

Kendi başıma büyüdüm onsuz, belki gülüşlerim hep yarım kaldı hayatta ve bir kızım var şimdi ve onun bir babası. Baban ile büyü kızım, babanla mutlu, uzun yaşa, boynun bükük kalmasın ve her zaman sarılacak baban varolsun baş ucunda...

BABACIĞIM DİYEMEDİĞİM BABAMIN VE EN KIYMETLİMİN BABASININ, EŞİMİN VE TÜM BABALARIN BU ANLAMLI GÜNÜNÜ KUTLUYORUM...

SEVDİKLERİNİZLE MUTLU KALIN ...

 
Toplam blog
: 25
: 456
Kayıt tarihi
: 25.01.09
 
 

U.Ü.İ.İBF. Donuk bir kayıt ve bu yılda A.Ü. İktisadi ve idari programlar _Sağlık Kurumları İşletm..