Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Beyhan BiÇKİN KOZANOGLU

http://blog.milliyet.com.tr/turk35

22 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sırtlanlara gün doğdu

Genel Kurmay Baskanlı kaçırıldığı savunulan askerlerimiz için "kesin bir şey yok" derken, bazı sırtlan görünüşlü yaratıkların çıkıp arabuluculuk yapmayı teklif etmesi neyin ifadesidir?

Bu ''ben karşı tarafı sizden iyi tanıyorum" demek midir?

Bütün ülke 'askerimiz, evlatlarımız, çocuklarımız' derken. Bu yaratık ne hakla 'asker' diye hitap ediyor çocuklarımıza.

Yeter artık ya. Atın beni vatandaşlıktan. Benim Türk olmak için vatandaş olmama gerek yok. Eğer bunlar milletvekili ise ben vatandaş değilim, olmak da istemiyorum.

 
Toplam blog
: 124
: 1137
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Danimarkada yaşayan bir İzmir'liyim. Hiç de sanıldığı gibi yurtdışında olduğum için milliyetçi değil..