Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Şişedeki mektuplar 1:"Bir zamanlar ne çoktuk"

Şişedeki mektuplar 1:"Bir zamanlar ne çoktuk"
 

Birçok umut vardı; çokca hayalin sonucu.
Birçok neşe vardı; çokca sevginin sonucu.

Çokta aldanmışlık vardı; çokca yüceltmenin sonucu.
Hala da çoktuk; çocuk olmanın sonucu.


Dün yazdım bunu göstermemiştim sana...ama gerisini az önce ekledim o satırların sonuna.

Korkuyorum galiba...
Hatta galiba da değil ya...
Çocuklar gibi kalamamaktan, gün gelipte azalmaktan...düpedüz korkuyorum ben aslında.

Şimdi sen bana; çoktan büyüdün diyeceksin ama...
Eğilipte yüzüme doğru, biraz daha yakınlaşıp bakarsan bana... pekte değil aslında.

Beni ben yapan hepitopu bir kaç şeyden biri de bu ya; saklayabildiklerim...

Hani bayram günlerinde yapılan aile ziyaretlerinden gün boyunca cebine doldurduğun şekerlemeleri, gece olup yatmadan önce gizlice oradan çıkartıp, bir yerlere saklarsın ya...(yani ben saklardım... herkez yapar mıydı acaba? bak bunu ben hiç sormamışım)

Hani sanki senden başka bunula ilgilenen varmış gibi, bir gelipte elinden çekip alacakmış gibi...
Özenle ve sesizce odanda gizli bir köşe bulur ve oraya rengarenk hazineni gömersin ya; işte öylece sakladım ben onları da...

Hayallerim; hep sol yanımdaydı...
Umutlarım hemen onun yamacında...

Sevgiyse; sanırım biraz daha derinlere gömmüşüm, uzun zaman bulamadığıma bakılırsa...
Nerde mi?
Görmek istediğinde ve ben senin yüzüne baktığımda, sadece gözlerini bir süre kırpma...

Hani bu sabah olduğu gibi... biraz daha yakın ve biraz daha içeriye doğru bak yeter.
Bayram şekerlerini saklayan kız çocuğu hala orada...


P.S : bunu kimse bilemez; hazine sandığım soket çoraplarımın içiydi :))...ve onları kimse bulamadı :)

Sevgi ve ışıkla,
Ayna

04122008
 
Toplam blog
: 268
: 1969
Kayıt tarihi
: 15.09.06
 
 

Var olan her oluş ve bozuluş hakkında gözlem, tahlil ve sonuca varma sürecindeki yolculuğumu, siz..