Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '10

 
Kategori
Deneme
 

Sisli havaları hiç sevmem

Sisli Havalar


Mevsim deyip geçmeyin.

Ben sisli havaları oldum olası hiç sevmem.

Aksayan sol bacağımdaki ağrılarımın bu havalarda azması boşuna değildir.

Parklarda şarkı mırıldanarak yürümek istesem , hep bu kasvetli havalar engel olur .

Ne gelirse hep başıma hayatta bu havalarda gelir.

Şu sisli havaları hiç sevmem.

Nedense sislerin örttüğü ve bilemediğim tehlikelerden korkarım ?

Boş sokaklarda yürüken ayağımdaki ağrı, İliklerime kadar işleyen Soğuk başka zalim olur bu sisli havada.

Sanma ki; ben hiç baharı, yazı görmedim.

Sevdaya düşmem, bir mor menekşeye şiir yazman da hep bu sisli havalarda başladı.

Ben baharı çok severim, ama öncelikle pusu, sisi, soğuğu ve nemi anlatalım ki;

Baharın , yazın , güneşin kıymeti bilinsin.

 
Toplam blog
: 55
: 4036
Kayıt tarihi
: 02.03.09
 
 

15 yıldır  İnsan yaşamı ile doğanın kuralları arasındaki benzerlik, kaos, değişim, kaostan düzene..