Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

15 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Şişman Kadının Seks Jokeri

Şişman Kadının Seks Jokeri
 

- Rana, acele kilo vermem gerekiyor..
- Ne oldu, hani memnundun halinden?
- O dündü.
- Bugünün nesi var?
- Aa, ama soru sorup durma da bana yardım et.
- Ya ''kelin ilacı olsa başına sürermiş'' ben sana nasıl yardım edebilirim ki hemde bu kilolarla?
- Yüzmeye gidiyor musun yine?
- Evet.
- Bende gelicem seninle.
- Daha önce sorduğumda vaktim yok demiştin.
- Artık var.
- Ne oldu da böyle birdenbire değiştin hayret!

- Sevgilimden ayrıldım.
- İyi ya işte, yenisini bulursun. (!)
- Bende öyle düşünüyorum.
- Espirimi ciddiye almadın değil mi?
- Ben çok ciddiyim. Hatta her gün başka bir erkekle birlikte olacağım..
- Anlaşıldı. Sen Fadıl'a çok kızmışsın.
- Öyle - böyle değil, yüzünü şeytan görsün inşallah.
- Hadi anlat. Ne oldu yine?
- Ona çok kırıldım, çok.
- Yoksa seni aldattı mı? Erkek milleti değil mi vallahi şaşırmam.
- Aldatsa iyi. Daha kötü bişi yaptı. Gururumu incitti.
- Ay, söyle yoksa bayılıcam şimdi..
- Kilolarım yüzünden artık benimle birlikte olamayacağını söyledi. O yetmezmiş gibi, başka bir erkekle birlikte olamayacağımı düşünmüş olmalı ki; "sekse ihtiyacın olduğunda seninle birlikte olurum." dedi.
- Bak sen şu Fadıl'a, ''seks jokeri'' olmuş desene.. (!)

***

Yorumu okuyanlara bırakıyorum...

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

***

Diğer Yazılar: http://blog.milliyet.com.tr/Arsiv.aspx?UyeNo=612144&KategoriNo=281

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..