Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Şışşt... Kızım uyuyor!

Şışşt... Kızım uyuyor!
 

Kızımız oldu dostlar, adını Işık koyduk...

Minik pembe bir şey!

Boyu tam iki karış...

Teni ipek.

Yüzü güneş...

Saçları sarı, kaşları kalem...

Gözleri su yeşili...

Mis gibi kokuyor...

Ne ağlamaya mecali var... Ne de iki gözünü birden açık tutmaya...

Oburun teki!

Doymuyor...

Sürekli uyuyor, diğer zamanlarda da uzun uzun esniyor...

Ufacık ayakları, incecik parmakları var...

Ağzı annesine burnu bana benziyor.

&&&

15 Mayıstan bu tarafa olup biteni yazmaya çalışıyorum ama nafile...

En güzel kelimeleri arıyorum.

Hiç kurulmamış cümlelerim olsun istiyorum...

Yazıp çizip siliyorum velhasıl...

Bir taraftan da duygulanıyorum...

Parçalı bulutluyum anlayacağınız!

Hem gülüyor, hem kimselere çaktırmadan gözlerimin vanasını açıyorum...

Bu gibi durumlar, yaşanıyor da anlatılmıyor yahu...

Adam edip olsa beceremiyor...

Hissedilenler kâğıda dökülmüyor...

&&&

Neyse oğlum Ali, gel de şimdi babalar gününün keyfini çıkartma!

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..