Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '19

 
Kategori
Şiir
 

Sitem Arşa Dayandı

 
Gurbet, senin kahrından ateşlerde yatarım
Dert, dertleri küreler en onmaz’a batarım
Biraz efkardan tüt-sem muhteviyat katarım
Ne gözümde dermanım ne dizimde hal kaldı
Kırk yılımı devirdim sitem arşa dayandı!
 
Anam verdin ırağa sılam dağ, yükü ağır 
Kimin ne haberi var herkes mi tümden sağır
Artık, takatim bitti ünüm çıkmaz ki, bağır!
Öldüğün yaşta kaldım canında canım haldı
Felek çalsa da ömrüm sitem arşa dayandı!
 
Anlatsam da kim anlar macerası çok derin
Mecazında söz inler ararsın! Nerde yerin?
Deniz dağdan ahu-zar can yanar, bulmaz serin 
Korkardım ayrılıktan beni kuzeye saldı
Vatan, gönül feryadım sitem arşa dayandı!
 
O zaman sarmalından hala dumanım tüter
Kirpikten yaş süzülür katresi katre iter
Yordum derken bedeni geçit var mı ki gider?
Her şeyden gönlüm geçip gözlerim göğe daldı 
Allah'ım duy sesimi sitem arşa dayandı!
 
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..