Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

30 Ocak '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sitem

Sitem
 

Sonunda bitecek mi acaba

İçimde can çekişecekmisin bir gün.

Sözlerin acıtacak mı? Baştan söyle.

Yada vazgeçilmez misin ?

Yalan olmamalı hiç bir şeyin.

Kalbime gömdürme kendini.

Unutup sildirme.

Aşk deyip geçme.

Saklama nefretin varsa.

Ağlarsam sanane dedirtme.

Anlaşalım baştan söyle.

Unutamam. Silemem. Vazgeçemem.

Sanane diyemem.

Olmayacaksa o zaman demek ki sen sevmedin.

İmkansız diyorsan bahanelerin arkasına sığınma.

Biraz katımı olmalıyım.

Ama katı olamıyorum.

Bahaneler arkasına sığınamıyorum.

AŞK teslimiyet ister.

Arı ol duru ol.

İstersen git.

Yokluğun beni boğsada.

Ama bırak aşk bende kalsın.

Gözler ağlamalı.

Sevmeyi bilmek için.

Bende ki AŞK heves değil ki

Böyle sevgiyi nerden göreceksin.

Belki de zamansız mı açtın içimde.

Yüreğim hazır değildi belki de.

Ama tutuldum sana

Ölünce bile seveceğim belki de.

En derinden

En güzelinden sevdim

BELKİDE BİN YILDIR

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..