Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '08

 
Kategori
Futbol
Okunma Sayısı
890
 

SİVAS 2 FENERBAHÇE 1( OLMADI ÇOCUKLAR)

SİVAS 2 FENERBAHÇE 1( OLMADI ÇOCUKLAR)
 

olmadı fenerbahçe


Bu maçtan önce bir şeyler olacağını hissetmiştim.

Oyuna sivas iyi başladı.

Atak üstüne atak geliştirdi.

Guiza arada bir şut çekti direkten döndü.

Alexin ortasıyla golü duran toptan bulduk.

Tabi yine 2 kişi oynadı Fenerbahçede ; alex ve guiza...

Alex acı çekerek oynadı. Kasığında ağrı varmış.

Guiza bir işçi. ‘’Benim adım hıdır elimden gelen budur’’ diye mesaj veriyordu herkese.

Guiza haklı. Bir takımda 2 kişi oynuyorsa diğerleri ne iş yapar?

İkinci yarı başlarken Fenerbahçe tel tel döküldü.

Sivas öyle bir başladıki oyuna.

Adeta sivasın ayakları roket atar gibiydi.

Sağdan geliyorlar....

Soldan geliyorlar....

Şut çekiyorlar....

Posizyon üstüne posizyon kaçırıyorlar.

Gol geliyorum dedi.

Fenerbahçe de sivasa refakat ediyordu.

Sivasın golü geldi.

Daha sonra hakem 4 dakika süre verdi. Bari orada fb golü bulur dedim.

Sivas attı golü.

Yani sonuç olarak: İkinci yarıda görüldü ki Fenerbahçe deplasmanda öne geçtiği maçları kaybediyor. Daha doğrusu nasıl koruyacağını, ne yapacağını bilmiyor?( şimdi deplasmanda bu sene hiç öne geçmedi ki diyeceksiniz. Bundan sonra bize öne geçtiğimizde sıkıntılar yaşanacağının sinyalini bize verdi)

Bir takım düşünün . Dört haftada iki defa kendi sahasında iki defa rakip sahada oynamış. Kendi sahasında oynadıklarını kazanmış. Deplasmanda bocalamış.

Deplasmanda bu sene sıkıntı çekilecek. Bu çok net.

Maçtan sonra futbolcuların hiçbir mazereti olmasın. Yoktur da zaten. Bu maç geldi geçti diyeceğim ama... Bundan sonra takım size güven veriyor mu ligdeki maçlarını kazanacak diye.

saygılar....

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Tüm iç saha maçlarımızı kazanırsak 51 puan yapar ki 5.lik garanti.Arada bi kaç deplasman galibiyeti en kötü 2. ve 3.oluruz.Şaka bir yana UEFA Türkiye şampiyonunun önümüzdeki yıl Şampiyonlar ligine direk katılacağını açıkladı.İşin düşündürücü tarafı budur derim.Selamlar.

Ahmet AYDIN 
 27.09.2008 9:40
Cevap :
o karar önceden söylenmişti. Yönetim antranör bu kararın farkındadır. Bizim farkında oluşumuz pek bir şeyi değiştirmiyor. Düşünsenize fenerin direkt katılması daha mantıklı. Galatasarayın veya beşiktaşın pek bir şey yapacağını zannetmiyorum. Hayırlısı, saygılar.....  27.09.2008 12:23
 

Sivas da kardeş takım. Ben üzülmedim. Ama alışmasınlar böyle.

Ahmet Balcı 
 26.09.2008 22:45
Cevap :
Tabi yine de rengimizden sevgimizden bir şey eksiltmedik. Biz uyarılarımızı yapalım . Gerisi onlara kalmış.saygılar....  26.09.2008 23:46
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 365
Toplam yorum
: 344
Toplam mesaj
: 61
Ort. okunma sayısı
: 767
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster