Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '08

 
Kategori
Futbol
 

SİVAS 2 FENERBAHÇE 1( OLMADI ÇOCUKLAR)

SİVAS 2 FENERBAHÇE 1( OLMADI ÇOCUKLAR)
 

olmadı fenerbahçe


Bu maçtan önce bir şeyler olacağını hissetmiştim.

Oyuna sivas iyi başladı.

Atak üstüne atak geliştirdi.

Guiza arada bir şut çekti direkten döndü.

Alexin ortasıyla golü duran toptan bulduk.

Tabi yine 2 kişi oynadı Fenerbahçede ; alex ve guiza...

Alex acı çekerek oynadı. Kasığında ağrı varmış.

Guiza bir işçi. ‘’Benim adım hıdır elimden gelen budur’’ diye mesaj veriyordu herkese.

Guiza haklı. Bir takımda 2 kişi oynuyorsa diğerleri ne iş yapar?

İkinci yarı başlarken Fenerbahçe tel tel döküldü.

Sivas öyle bir başladıki oyuna.

Adeta sivasın ayakları roket atar gibiydi.

Sağdan geliyorlar....

Soldan geliyorlar....

Şut çekiyorlar....

Posizyon üstüne posizyon kaçırıyorlar.

Gol geliyorum dedi.

Fenerbahçe de sivasa refakat ediyordu.

Sivasın golü geldi.

Daha sonra hakem 4 dakika süre verdi. Bari orada fb golü bulur dedim.

Sivas attı golü.

Yani sonuç olarak: İkinci yarıda görüldü ki Fenerbahçe deplasmanda öne geçtiği maçları kaybediyor. Daha doğrusu nasıl koruyacağını, ne yapacağını bilmiyor?( şimdi deplasmanda bu sene hiç öne geçmedi ki diyeceksiniz. Bundan sonra bize öne geçtiğimizde sıkıntılar yaşanacağının sinyalini bize verdi)

Bir takım düşünün . Dört haftada iki defa kendi sahasında iki defa rakip sahada oynamış. Kendi sahasında oynadıklarını kazanmış. Deplasmanda bocalamış.

Deplasmanda bu sene sıkıntı çekilecek. Bu çok net.

Maçtan sonra futbolcuların hiçbir mazereti olmasın. Yoktur da zaten. Bu maç geldi geçti diyeceğim ama... Bundan sonra takım size güven veriyor mu ligdeki maçlarını kazanacak diye.

saygılar....

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..