Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '09

 
Kategori
Futbol
 

Sivas kupa maçı ve Fenerbahçe

Sivas kupa maçı ve Fenerbahçe
 

..


Fenerbahçe – Sivas kupa maçını izledikten sonra sunu benim gibi herkesin
Rahatlıkla söylemesi lazım. Selçuk ve Deniz Fenerbahçe’de oynayacak
Oyuncu değil. Belki maçta bu iki oyuncudan daha kötü oynayan oyuncu da vardır.
Peki, neden Selçuk ve Deniz. Çünkü topu kullanma kabiliyetleri sıfır, oyunun
Sadece defansif yönünde takıma katkısı olan oyuncular. Sunu da iddaa ediyorum
Bu iki oyuncuya tanınan şans biraz da olsa top tekniği olan bir oyuncuya tanınsaydı Suan çok iyi bir oyuncu kazanmış olurduk. Mesela Gürhan, mesela Abdulkadir ya da Paf takımında o mevkide oynayan herhangi bir oyuncuya.
Fenerbahçe gibi transfere O kadar para harcayan bir takımda, böyle pas atmayı
Bilmeyen oyuncular nasıl oynar anlamıyorum. Normal bir halı saha maçında bile Selçuk Ve Denizden daha iyi topu kullanan onca oyuncu vardır. Ve sunu da iddia ediyorum sadece dünkü Sivas maçındaki futbollarından dolayı demiyorum ama kesinlikle devamlı oynayacaklarsa Önder ve Yasin, Edu ve Lugano’yu aratmazlar.

Son olarak da Colin Cazım’a değinmek istiyorum. İlk geldiğinde forvet ve sağ açıkta Oynuyor deniyordu ve futbolunu gördükten sonra diyorum ki Colin Cazım’ı forvette Oynatsalar. Türkiye’nin en iyi forvet oyuncusu olur. Özellikle bir forvet oyuncusunda aranan tüm özellikler mevcut. Topu ayağında tutması mükemmel, ayağındaki topu takım arkadaşlarına pas olarak aktarması iyi, fiziği çok kuvvetli, ayağında top tutarak takımı ileri taşır, özellikle defans adamını 1’e 1 yakaladığı zaman kesinlikle çok etkili olur. Vücudunu topun önüne koyarak rakibe topu göstermiyor. Takımdaki forvetlerden Guiza ve Semih’ten daha hızlı, daha kuvvetli, daha yırtıcı ve topu alıp kendi çalım atıp gidebilen bir oyuncu.
 
Toplam blog
: 63
: 1315
Kayıt tarihi
: 20.12.08
 
 

Futbol konusunda bilgisine güvenen, sporu çok seven ve sporla barışık olan biriyim. Spor yorumların..