Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '21

 
Kategori
Şiir
 

SIVIDIR BENİM KALBİM NEYLEYİM

SIVIDIR BENİM KALBİM, NEYLEYİM

 

Görkemli bir taş heykel değilim.
Evreni donuk gölgelere dönüştüren.
Uzak bakışlarla bakamam dünyama ve ulusuma
Bahar kelebekleri takılsa da bazen usuma
Kar soğuklarında elleri donan
Linçlerin ve kurşunların hedefi olan
Çocuklar girer kâbusuma.”

“Bir sıvıdır kalbim neyleyim!
Ateş ölçerle ölçseniz o tek yapraklı
talihsiz yoncayı, 
Bir magma sıcaklığı eritir cıvayı
Tüm mutluluklar yanlarında getirir
Yüzlerce ’acaba’yı
Kuşku genetik kodlarımda gizli
Yalan virüsüne karşı tüm hücrelerim
Artık şartlı refleksli
Öyle çok yaşadım ki aynı deneyleri
Kuşku duymak şimdi bir insanlık görevi

Sıvıdır dedim ya kalbim
Taş heykeller üşümezken hiç
Ben mazgallarda uyuyan bir çocuğun
Ya da anaları zehirlenen
yavru köpeklerin çöplük kedilerinin
Derileri diri diri soyulan bebek fokların
Ve varlıklılar için onlara bırakılan onca yokların
Hasretini, öfkesini, lanetini
Dünyanın tüm limanlarına çarpan,
Dev dalgalarımda hissederim
Sıvıdır benim kalbim neyleyim.

 
Toplam blog
: 3
: 50
Kayıt tarihi
: 11.02.12
 
 

  iki kiabı olan, uzun yıllar reklam yazarlığı yapmış bir yazar   ..