Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Sivrisinek korosu

Bana şaşması düşüyor her nedense

Emeğin tarla işi satılmasına…

Dilimin ucuna gelse de

Savuramıyorum

Belki daha çok lazım olur bir gün

Yuttuğum küfür…

Bursa nın şeftalisi dönüm dönüm

Antalyanın domatesi bostan bostan

Girsin gözüne

Taşeronun…

Eksik mi söyledim

Siz tamamlayın o zaman

Anlayın

Güzelim çocuk ellerinin

Nasırlaştığını

Adına ekmek denen

Bu kavgadan…

Armudun hası sana

Sapı bana

Üzümün sultanisi sana

Çöpü bana

Daha…

Onlar erdikçe muradına

Benim artıyor

Yükseklik korkum…

Şöyle keyfince

Şöyle ağız dolusu

Şöyle dillere destan

Mağma yanardağın ağzında

Diyemedim bir

Haram olsun demiyorum

Yiyeme de gör beni…

Geçiyorsun ekmeğin

Geçiyorsun emeğin

Geçiyorsun düğün dernek

Ak çekerek

Özlemek

Geçemiyorsun vatan borcundan

Sonra

Karavanam bakırdandır

Askerimiz fakirdendir…

Zenginimiz kamusal alan

Bavulu hazır olan

Allame i cihan

Ah ulan…

Demek yetmiyor

Bir çift el

Şak… şak… şak….

Bir elin nesi yok

İki elin hiç…

Şaşmak dedikleri

Uzun bir hava

Le daye daye…

Şaşmak dedikleri

Ömür törpüsü

Le daye daye

Şaşmak dedikleri

Halayda zılgıt

Le daye daye…

Havar daye…

Ha var daye…

 
Toplam blog
: 281
: 324
Kayıt tarihi
: 30.04.09
 
 

1967doğumluyum. Lise mezunuyum. Okumayı ve yazmayı hep sevdim. Kelebek kanadı kırılganlığında bir ha..