Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Temmuz '20

 
Kategori
Güncel
 

Sivrisinekten Kurban Bayramına

Yine gecenin 3'üne geliyor, ben yalnız seni düşünüyorum ve sensizliğimi, dışarıdan mızıkacıların sesi, odamda kovalamaya çalıştığım bir iki sivrisinek. Ara ki bulasın, tam yorganı başıma çekiyorum, kulağımın dibinde vız vız ötüp duruyor. Sen nehri hemen yanıbaşımda, nereden bulurlar hep beni beni. İşte girmiyor gözlerime uyku.

Hadi bir daha dal geçmişe, geleceği düşünmekten, geçmişi unutuyor insanoğlu. Yetti be sivrisinek, git ailenin yanına varsa sığınacağın bir yuvan. Öldüreceğim elime geçersen seni, git kulağımın dibinden. Benim kanımla senin işin ne. Başka emecek kan mı bulamadın?

Öldürmek bir hayvanı bana ters gelir. Kanıma musallat olsanda.

Gördükçe acımadan insanları öldüren, insanları.

Yok, ben en iyisi biraz benim olmayan koyunları sayayım. 1, 2, 3, ve 100. Sonra tekrar başlıyorum saymaya. Yok gözlerimde uyku. Açıyorum Bilgisayarı. Biraz e-maillere bakıyorum. 600'u bulmuş okumadığım, biraz okumaya çalışıyorum.  Yazılarımda bana yorum yazan var mı, mesaj gönderen var mı bakıyorum yok? Milliyet Blog'da, o da yok. Bazı yazıları okumaya çalışıyorum, gözlerim dönmeye başlıyor. Gecenin bu saatinda tansiyonum mu düştü acaba. Kapatıyorum bilgisayarı.

Uyu uyuyabilirsen, biraz sağa sola dönüp duruyorum. Anılar aklımın ucundan geçip gidiyor.

Kayseri'den Erkilet'e İstanbul'a anılar bir yıldız gibi kayıp gidiyor. Ve kaybedilen son neslimiz. Bir nesil diğer nesili göremeyecek, diyen Allah'ımız. İncil mi okusam, kitap mı okusam, gazetemi okusam, uyumaya çalışsam diyorum. Tekrar kalkıp gökyüzüne bakıyorum, hep bulutlar yarın yağmur yağacak galiba. Yaz geldi geçti, gökyüzünde bir yıdız resmi çekemedim. Ne beceriksiz insanmışım böyle. Yoksa yıldızlar mı benden kaçıyor. Ben mi onlardan.

Hayat bu değil mi?

Evet dostlar, kurban Bayramınız kutlu olsun. Bağış yapabilen dostlara ne mutlu, insan olanlara ne mutlu. Bağış yaparken bir elin verdiğini, diğer el görmesin. Fakir ve çaresiz kişilere yardım etmek, Allah katında mübarektir. Kurban kesen kişiler, Allah kuluysa ne mutlu, günahları bağışlanacaktır. Allah kulu değilse, insanlara kötülük yaptıysa, çalıp çırptıysa, insan öldürdüyse ne kadar kurban keserse kessin, ne kadar iyilik yaparsa yapsın, Allah katında o insan suçludur. Günahları affedilmeyecektir. Günahkar insan ki günahkar olmayan insan yoktur, dua etsin, Allah onların günahlarını affetsin. AMİN...

Kurban keseceğimize, okullara yardım etsek, daha iyi olmaz mı?

 
Toplam blog
: 161
: 379
Kayıt tarihi
: 06.02.07
 
 

Matbaacıyım, şu anda malülen emekliyim. Askerden önce şiir denemelerim oldu. Bazı dergi ve gençlik ..