Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '08

 
Kategori
Dostluk
 

Sivyus 'sahtekar' çıktı!

Sivyus 'sahtekar' çıktı!
 

Sivyus denize arkasını dönmüş.

Deniz ona bakıyor. Deniz onunla konuşmaya çalışıyor, o denize sırtını dönmüş ve önündeki arkadaşıyla konuşuyor. Benimse midem bozulmuş ve denize kusuyorum. Sivyus gülüyor komik bir şey söyledi arkadaşı ona. Sivyusun elinde cappy meyve suyu hala gülüyor. Cappy meyve suyu dolu. Hala içmemiş. Sivyus gülmeye devam ediyor. Yeter sivyus yeter gülme artık. İç meyve suyunu iç. Kolunda saatin var. Yüzün gülüyor.Sivyus İstanbulun en güzel mekanına oturmuş, deniz de yanında ;ama sen kıymetini blmiyorsunki. Denize bakacağına sürekli gülüyorsun . Yapma sivyus. O güzel mekanın tadını çıkar. Hatta denize bak. Masamavi. Gözlerinin rengini bilmiyorum; ama denize sürekli bakarsan gözlerin mavi olup çok güzel bakarsın diyorlar. Sen belki alışmışındır hep deniz kenarında oturmaya. Benim memlekette de oturcak yerler çok. Karşıyakaya hiç vapurla geçtin mi?. Ama sen hala gülüyorsun

Deniz senin yaptığını hiç unutmayacak sivyus. Mekanın tadını çıkarmadın. Deniz sana küstü. Sen denize dünyaları versen nafile

Kırdın bir kere onu. Çok kırdın. Sen yalancı çıktın . hem de koca bir yalancı. Büyük adilik yaptın. Zaten yazılarında saçma hem de çok. Dolandırıcının tekisin sen. Sahtekar seni. Kazandığın paraları bölüşelim, %60’ı benim dedin. İşte sen busun.

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..