Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Siyah - beyaz...

Siyah - beyaz...
 

Geçenlerde Pazar sohbetini sayfamda değil de, geç gelen bahar güneşin sıcaklığını iliklerimize çekerek arkadaşlarla yaptık. Konu sokağa geldiği zaman bir arkadaşım bana eskiden de olurdu böyle şeyler gazeteler değer bile vermezdi haber yapmaya, daha ciddi şeyler yazardı diyordu.Peki neden bu haberler ilk sayfalara taşındı diye sorunca aldığım cevap baba sen bari sorma oldu.Yusyuvarlak bir cevapdı biraz içine bakayım dedim öyle kokular çıkmaya başladı ki vaçgeçtim. Size tavsiyem hiç nedenlerini kurcalamayın, altından kalkamaz, migreni tanımıyorsanız, tanışırsınız.

Ya cinnet ya da hap içirdiler

Cinnet: Beyindeki kontrol mekanizmalarının işlevlerini kaybetmesi, tüm kontrolün, öfke duygusunun eline geçmesiyle oluşan hareket hali; insanın en yıkıcı/parçalayıcı olduğu andır. popüler tabiri için; piskopat.
Hap içirdiler : O kadar çok yönlü ki siz içinizden geçen bir tanesini seçin...

EMİNE ŞENLİKOĞLU (Yazar): Hepimiz şoke olduk.(Biz bu günlerde o söylediğiniz şeye şoke olmuyoruz.Tecavüz 1, 5 ila 94 yaş arası "şimdilik" ) Eğer öyle bir şey yaptıysa ona yazıklar olsun.(Sadece ) Ama yapmadıysa da bu bir komploysa, komplo kuranları Allah kahretsin.(Olmadı hanım efendi yaptıysa sadece yazıklar olsun, komplo yapmışlarsa Allah kahretsin) Vakit yazarı denmesi acı bir şey.(Onu benim günlüğümden okumuyorlardı ya nerede yazı yazıyorsa oranın yazarı değicekler bu gocunma niye !!!)Hüseyin Üzmez’in ailesiyle görüştüm. Eşi "Böyle bir şey yok" diyor.(Ne desin laf mı bu ?) Yaptıysa cezasını çeker.(Burada mı yoksa öteki tarafda mı açıklık getirmemişsiniz.) Haberlerde duyar duymaz Hüseyin abiyi aradım. "Bacım mahkemeyi bekle, söyleyeceğim bu kadar" dedi.(Biz de zaten başka şeyler söylemiyoruz ki mahkemeyi bekliyeceğiz.) Kız da 14 yaşında değilmiş.(Bu çok mühim sizce kaç yaşında olması gerekiyor ? Taciz, tecavüz, onu da açıklasaydınız da biz de bilseydik.) Hüseyin abinin tecavüze kalkışacağına inanamıyorum.(Senelerce kapı komşu yaşıyan insanlar Bosna'da neler yaptılar, siz onlara da inanmazsınız.Sakın ne alaka demeyin.Sadece örnek inanma babında) Öyle bir şey yaptıysa da kesinlikle cinnet geçirmiş derim.(Yukarda bu durumu açıkladım cinnetin ne olduğunu, eğer dediğiniz gibiyse;şanslı sayilabilirsiniz Cinnetin nerede ne zaman olacağı belli olmuyor.) Şu anda inanmıyorum. İlerde deliller ne gösterir bilemiyorum. Eşiyle arasındaki yaş farkında Hüseyin Üzmez’in suçu yok. Kendilerinden küçük kız alanlara, "Yaşlı bunaklar" demişimdir. Evlendiklerinde gidip, "Hüseyin abiyle kavga etmeye geldim" dedim. Eşi, "Emine abla onun hiç suçu yok. Kara sevdayla aşık oldum. ’Benimle evlenmezsen intihar ederim’ dedim, evlendik" diye anlatmıştı olanları.(Yaş farkı için size cevap vermiyeceğim.Yalnız bu durumda suçlanan kişi için 50 yaş farkı sizce de halen bir soru ? işareti getirmiyor mu.) Hüseyin abinin, namus konusunda bilinçli olarak yanlış yapacağı kanaatinde değilim. Ya bir cinnet geçirdi, ya bir hap içirdiler diye düşünüyorum. Yüzde 99 böyle bir şey yapmaz ama kalbini Allah bilir.(Sayın hanımefendi şimdi matamatik hesaplarına niye giriyorsunuz.% 99 veya % 1 ler.Sonra bunun kalple ne ilgisi var ? Beyinle ilgili olduğunu cinnet ile siz bağdaştırmıyor musunuz !!! )
Toplumsal lince dönüşmesin (Hiç merak etmeyin toplumsal lince dönüşmez. suçluysa cezasını Laik Hukuk devleti çerçevesinde çeker.Bakın ona inanan insanların arasındakalırsa buna garanti veremem.)
Saygılarla hanımefendi.
 
Toplam blog
: 271
: 1289
Kayıt tarihi
: 20.02.07
 
 

Bütün canlıları seven, kendi penceresinden yaşamı anlamaya çalışan, onlardan bir şeyler öğrenmek ist..