Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '20

 
Kategori
Deneme
 

Siyah beyaz bir gün

Siyah beyaz bir günün ilk saatleriydi.

Sen, sen, sen, sen ve sen geçin, tamamdır, diğerleri artık yarına kaldı. Şunlar, şunlar, şunlar ve şunlar buradan şuraya taşınacak. Akşam olmadan iş bitmeli ona göre, para iş sonu dağıtılacak. Kaytaran olursa gereği yapılır. Anlaşılmayan bir şey var mı? Yok! O zaman çalışın!

Yemeğini alıyorsun, tepsini, dökmeden şuradan aşağıya iniyorsun, şu merdiven var ya, dönerli inen, oradan da daha aşağıya ve o ağaçlar var ya, hah tam orası, orada yemeğini yiyorsun ve tepsini kaybetmeden tekrar bize getiriyorsun, tepsi önemli, hepsi!

İş bitti. Akşam olmadan işi bitirdiniz. Öyleyse parayı kazandınız. Sizindir para, harcayın!

Bol köpüklü alabilir miyim? Bana tek. Bana duble. Bana bol buzlu. Bana karışık, anladın sen onu. İşi bitirmişiniz anlaşılan. Kısmet yarına. Yarın sıra diğerlerinde ama. Dedik ya, kısmet yarına. Hele bir yarın olsun, yine en alasından siyah beyaz, bakarız.

Asla yatmayız!

Siyah beyaz bir günün son saatleriydi.

Ben geceyi malum yerde geçireceğim. Gece bu her yerde geçer ve ...Ben bir gidip geleceğim, merak etmeyin sabah orada olacağım, tam vaktinde. Beni rüyam bekler, içi o. Beni kabus bekler, içi onlar. Beni yine uyku tutmaz, ben de beklerim diğerlerini, belki bu gece gelirler.

Tamamdır o zaman, öyle ya da böyle, hepimize bol renkli geceler!

Ş.Y.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..