Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Temmuz '18

 
Kategori
Şiir
 

Siyah Beyaz...

Siyah Beyaz...
 

Siyah beyaz bir gece vakti.
Gölgelerin ışığı sardı sensizliğimi.
 
Yanık kokusu aldım yüreğimden,
Telaşla uyandırdı, beynim bedenimi.
 
Sildi rüzgâr alnımdaki soğuk teri,
İçim ürperdi.
 
Sanki benim değil bu beden,
Hepsi sen delisi ruhlara teslimdi.
 
Parmak uçlarıma basarak yol alıyordum.
Siyah beyaz gecede…
Sessizce… Sensizce…
 
Bulutlar yaş kalmıştı o gece.
Gölgeler koşuşuyor kentin her yerinde.
Hepsini sen sanıyorum.
 
Başım dönüyor.
Bu nasıl bir işkence.
 
Bir kere sarılsam.
Doldursam tıka basa kokunu içime...
Bu istek çok mu sence?
(Emel BALI)
 
 
Toplam blog
: 24
: 266
Kayıt tarihi
: 30.11.17
 
 

Basit yaşar biraz yazar...  Yazmayı seviyorum işte... Olay bundan ibaret... ..