Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Eylül '08

 
Kategori
Şiir
 

Siyah bulutlar

Siyah bulutlar
 

Şimdi sorsan bana

Hatırlıyor muyum seni?

Unuttum sen gideli unutmanın ismini

Adımlarım dolaşıyor ıssız koylarda

Elimde elinin izi

Durmadan yürüyorum

Nereye yürüyorum?

Tanıdık hiçbir şey yok yokluğundan başka

Adreslerde, sokaklarda, dağlarda

Kendimi yitirircesine seni arıyorum

Hangi zamana yol aldın kim bilir?

Nasıl bir sonbaharın kucağında uyuyorsun?

Mevsimler gelip geçiyor habersizim

Meğer kışmış üşüten yaprakları

Perdelerden önce havalanmış kuşlar

Dallarda ağaran saçları göğün…

Zamansızlığımda kıvranıyorum

Yarasalara benziyorum gitgide

Karanlıkta sabahlıyorum

İçimde mısralarıyla seni arayan eksik bir şiir…

Dişlerimi sızlatan söyleyemediklerim…

Biter mi yollara gömülen hasretim sızım,

Aynalardan kalkar mı eskiyen yüzüm ?

Rotasını kaybetmiş bir gemi gibiyim

Yelkenim yaralı, limansızım.

Arınmıyor damarlarımda akan koyu karanlık

Silinmiyor göğümden siyah bulutlar.


Şimdi sorsam sana

Söyle nerdesin?

Havada öylece çırpınır durur sesim

Cevapsız kalışlarıma eklenir bir sessizlik daha

Kardelenler biriktirdiğim vazom solar

Pencerem ağlar günlerce

Kalabalık şehirler ıssızlığa soyunur

Buğulu camların ardında küskün bir çocuk olurum

Hiçbir oyuncak avutamaz beni

Karıncalar umutlarımı taşır yuvalarına

Lunaparklar gülücüksüz

Sokaklar ışıksız kalır

Mezarlıklardan yükselir kahkahalar

Kendini kaybetmiş bir şehir olur yaşadığım

Bitmez bir türlü kayboluşlarım

Şimdi sorsam sana

Sorsam ben kimim

Ya da sussam çığlık çığlığa

Ayrılık sözlüklerde durduğu gibi durmuyor sevgilim

Ayağıma takılıyor ayağım

Hep bir yerden düşer gibi

Ölür gibi yaşıyorum

Yatağıma gömülüyor cesedim uykularımda

Kayıp kimlikler diyarında

Hükümsüzlüğüme ağlıyorum

Şimdi sorsan bana

Neden bu yalnızlık,

Bu arayışlar nereye kadar?

Dilim susar,

Gecem konuşur.

Islak gözlerimden seyredersin kayboluşumu

Yalnızlığı tanırsın ayak sesimden

Şimdi sorma bana

Anlatamam siyah bulutları sana

Dudağımda kurak çöller

Kelimelerim susuzluktan perişan

Ölüyorum aradıkça seni

Anlasana!

KEVSER YENEL

 
Toplam blog
: 32
: 347
Kayıt tarihi
: 11.09.08
 
 

1984 Kayseri doğumluyum. Adana merkez okullarından birinde görev yapmaktayım. Branş öğretmeniyim...