Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Siyah güneş

Siyah güneş
 

Desire For You


Karanlık bir güne başlatan siyah güneşin doğuşu gibiydi gidişin,
Günümü aydın kılacak bir nesnenin yok olduğunu öğrenmek ne kadarda acıydı.
Kandırmak ve aldatmayı kendimi, adet edinmeyişimdi belki de yıkılışım,
Öyle ya da böyle sen yok olurken aslında var ediyordun senli olan tüm detayları.

Kendime aynada bakmayı çok seven bir yapımın varlığından emindim,
Kimsenin yapamadığı, cesaret edemediği bir eylemdi belki de bu.
Tüm gerçekleri gören gözlerim, avutmadan kendini kusabiliyordu kendine.
Baktığımda hep sendin karşımda gördüğüm, gözlerimin şeffaf ışıklarında.

Aslında olmayan sen her bakışımda gözlerimin önünde yer buluyordu kendine,
Bir halüsinasyondun belki de bir bilinç altı kahramanı
Belki ben bir şizofrendim kendinden habersiz, seni kendine sultan bilmiş.
Belki de bir idealisttim hırsına kurban gitmiş, seni kendine hedef seçmiş.

Ne olursa olsun hedef sendin, hep sen oldun bende,
Sevmek ya da aşık olmak pasif kalan kelimelerdi bu hikayede.
Farklı bir anlatımın, üslubun olmayışıydı içimdeki en derin yaram. 

Sen benden habersizdin her daim en yakınımda duruyorken bile.

Ben bir başkaydım saçmalık dolu dünya hayatı denilen labirentte,
Sen bana eşlik eden yol arkadaşı olmuştun bu faklılıkta.
Diğerleriydi belki de ikimizin imrendiği,
Belki de üzerlerinde kalmıştı gözlerimiz, sebep buydu göremeyişimizin birbirimizi.

Ben ne kadar bazı durumlarda anlatmaya çalışsam da eksikliğim vardı,
Edebi yönden yetemiyordum sana cümlelerimle.
Yetersizliğimin kabahati benim olmasa da suç benimdi,
Ne kadar anlatılmaz olsan da bir yol bulmalıydım bendeki seni sana anlatmaya.

Şimdilerde neredesin, başka aynalarda başka gözlerin ışıklarında mı yaşıyorsun,
Benim gibi birini bulabildin mi, sen yokken bile varmış gibi yaşayabilen.
Kendini unutup kendini sen sanan biri daha çıktımı karşına,
Ben senden bulamadım, bir kap bulamadım beni her halimle kabul eden.

Sığmayan bedenimin dışarıda bir parçasını bile bırakan,
Bu bedeni hak etmiyordur derdim hep sana da.
Senin tüm hücrelerini dahi sığdırmışken içime, seni hak etmiştim aslında,  

Kim, kimin kimi hak etmediğinin kararını veripte seni benden, içimdeyken bu kadar uzakta bırakabildi 

 
Toplam blog
: 30
: 451
Kayıt tarihi
: 20.03.09
 
 

Yazmak paylaşmaktır. Paylaşmaksa biz insanların hiç bir zaman değiştiremeyeceği vazgeçilmezimizdi..