Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

11 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Siyah mı? Beyaz mı? Karar ver ama!

Siyah mı? Beyaz mı? Karar ver ama!
 

SİYAH Bana göre aşk demektir BEYAZ demektir..

KÖMÜR GİBİ.. SİMSİYAH... ZİFTİN PEKİ GİBİ.. GECE GİBİ.. KATRAN GİBİ... AŞK GİBİ... CEHENNEM GİBİ

Beyaz düşlerim ve ben. ''BEYAZ'dan'' başka, bir renk bilmedik. Bilemedik ki bizim işimizi hep ''BEYAZ'' gördü... İşimizi gördü işte...

Sadece hayallerimizin içinde olduğu ve gerektiği için, kullandık diğer renkleri.. Bunu da BEYAZ'a renk olsun diye, BEYAZ'a kardeş katarak gerçekleştirdik.. Aman da ne iyi ettik.. İyi ettik çünkü diğer renkleri fark ettik.

Ben ''BEYAZ'ı'' hep şöyle düşledim. Şovmen olarak değil de yatakta.. :)
Tabi ki konumuz malesef ''BEYAZ'' değil ''BEYAZ'' aslında BEYAZ'da değil SİYAH :)

Hayatın içinde yaşar gibi yaparken, olayların ve insanların içinde, mevsimlerle birlikte, hani şu sonbahardaki yaprakların artık kışa yenik düşmeye başladığı an var ya vazifelerini bitirmeye başladıkları hal..

Bizlerde yıllar içinde savrulurken, oramızda buramızda renkler kendiliğinden oluşuyor zaten..
Bu renk işi de açıkçası Allah yapısı arkadaşlar kul yapısı olamıyor..

Haaa ''MOR çatının'' altına sığınmış olan, mor tonlarını diyorsanız o başka! Hiç kimsenin morarmasına, kararmasına razı olamıyacağımız gibi, hayatta ''İnsan'' olmaya çalışmaktan başka da bir ''ERDEM'' göremiyorum...

Doğduğumuz gün, bir metre ''beyaz kundağa'' belediler bir güzel bizi. İstediğimiz gibi depreşmeyelim sağa sola, öne arkaya diye...
Hayat o kadar cömert ki sevgili kardeşlerim, bir metre fazlasıyla da ''kefene'' sarıp sarmalayacak ve atacak toprağın altına.. Ne zaman mı? O son gün.. Amaaa bu defa, ebemize ninemize değil, belki de bir gün, hadi oradan sende be dediğimize, dil dolusu, yürek ucuna, öteye beriye ittiğimize, diktir ettiğimize, atıp savurduğumuza sarıp sarmalatacak ''kefeni'' cansız bedenimize... Allah'm sen koru yarebbim...

Ne demişim ben!
**Hayat mesafeden ibarettir. Oda doğumla ölüm arası..** (SR) Azıcıkta olsa şu dünya cahilliğimle, kadere kısmete şükür ve niyet arası selam edip, hayatta ki debelenmişliğimle ''okyanusta bir damla'' olabilmek ne haddimize, **yukarıdaki sözüm** acizane hepimize... ''Öğrenmeyi öğrenmenin kitabından azıcık nasiplenmemdir.'' Efendim...

Hep diyorum!
Bizde yalan yoksa doğruda yoktur.. Diye..
Aynen bugün gibi, içimizden geldi ''Beyaz Düşlerim'' ve ben ''SİYAH'' Dedik.. Deyiverdik işte...

SİYAH'ı ''renk'' olarak ele alırsak, nedir bu siyah?

Siyah, tartışmalı bir renkmiş. Bir taraftan karanlık güçler, suç ve kötülük ile düşünülürken diğer taraftan da sadakat, sebat, dayanıklılık, ihtiyat, bilgelik ve güvenilirlik ile ilişkilendirilirmiş..
Bir tarafta yönetim ve güç anlamına gelirken diğer tarafta da acı, keder ve yas anlamına gelirmiş..

Siyah. Pek çok insanın tercih ettiği kıyafet rengiymiş. (Benim gibi) Bazıları siyahı güçlü ve ciddi görünmek için kullanırmış. Bazıları ise daha zayıf gösterdiği için tercih edermiş. Ayrıca siyah şık ve zarif olarak kabul edilmiş..

Siyah renk için, benim ilave edebileceğim ilk aklıma gelenler, kiri, pası, tozu, çamuru göstermediği...
Nedense bu kadar negatif düşünülmesine rağmen, içinde saklar bizlerin her türlü pisliğini, lekesini, kendince gizlemeye çalışıyor çabalıyor bizim için.. Kalbimce diyorum ki biz insan olan canlılara, bir iyilik, bir güzellik, bir şeyler yapmaya çalışıp çabalıyor şu bizim siyah.

- Hiç düşündük mü?
- Neyi?
- Biz siyah'a ne verdik diye?
- Güldürme bizi çingene. Bazen iyice öyle bir tuhaf ve komik oluyorsun ki ne yazıkki sana gülemiyoruz, çünkü rezil rusva oluyorsun dünya elaleme..
- Olsun. Olayım. Oluyorum.. Ben oluyorum.. Kime ne zararım oluyor? Diyorum ki ben, biz siyaha ne verdik?
- Ne için, ne verecektik?
- AKLAN'ması için!

Melekler sizi bir gün bir öpecek kiii ''yetiş mari çingene'' diyeceksiniz.. Yetişemeyeceğim, gelemiyeceğim.. Çünkü;Ben o sırada cehennemin en dibinde yanıyor olacağım yaaa

- Bronzlaşmak ve kararmak için mi kız?
- Yooo

KÖMÜR GİBİ.. SİMSİYAH... ZİFTİN PEKİ GİBİ.. GECE GİBİ.. KATRAN GİBİ... AŞK GİBİ... CEHENNEM GİBİ

Sevgiler saygılar sizlersiniz, okurken bize sadece onur verdiniz efendim..

Fotoğrafları Milliyet galeriden temin ediyoruz http://galeri.milliyet.com.tr/ dememişmiydim? :(

(Neyse canım, yarın ''12 Eylül'' doğum günün kutlu olsun benim aşkım.. Çingenen..)

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..