Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '08

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Siyah noktalara formül ve canlandırıcı ballı tarifler

Siyah noktalara formül ve canlandırıcı ballı tarifler
 

Bu günlerde hastalık falan derken uğrayamaz oldum bloguma. Bugün tekrar doktor, ilaç değişimi çok şükür daha iyiyim. Yukarıdaki resmi görüp buraya alınca aklıma bununla ilgili bir hatırat mı desem ne desem onu anlatmak geldi içimden.

Uzun zaman önce bu tür bir maske yapıp yüzüme sürdüm. Malzemeyi biraz fazla hazırlamışım. Canikoma gel sana da sürelim dedim. Neyse sürdüm maskeyi onada.Eee bakım yapmak erkeklere de lazım ne de olsa. Bu arada bizim oğlan odasında ders yapıyor. Neyse odasının kapısına gidip yukarıdaki gibi maskeli bir halde çaldık.Tabii "GİRİN" dedi bizimki. Eşim "Çay getirdim sen aç" dedi. Çocuğum kapıyı açmasıyla bizim " BÖÖÖ" diyip içeri dalmamız bir oldu :))))))) Tabi oğluş zıpladı yerinden. Ay insanın çatlak anası babası olunca böyle oluyor işte. Sonra çok güldük ama. Garibim biraz korktu sanırım. Sadist miyiz ne??? yani azıtınca kızmamak lazım çocuğa bu durumda. Üzüm üzüme baka baka diye boşuna dememişler:)) İşte bir süredir şu burnumun üst kısmındaki siyah noktalar bağırıp duruyordu beni yoket diye. Akşam artık bunlara bir çare bulmak lazım diyerekten daha önceden bir yerlerde izleyip uygulama fırsatı bulamadığım bir maskeyi denedim. Çok da iyi netice aldım. Hemen sizlerle paylaşayım dedim.

* Bir tatlı kaşığı mısır unu, bir çorba kaşığı kil, krem, az su..Bu karışımı krem kıvamında hazırlayın. Yüzüne sürün. 5 dakika bekleyin. Ovarak çıkarın. Ilık suyla yüzünü yıkayın. Haftada bir tekrarlayın.

Gelelim "Ballı Tarifler" e.. Yukarıdaki maskeden sonra birde bu tarifi uyguladım yüzüme valla gençleştim mi ne?:))))

*CİLDİ TAZELEMEK İÇİN; bal, limon suyu, zeytinyağını karıştırıp yüzünüze sürün. 20 dakika bekletin. Yüzünüzü yıkayın.

*SAÇ MASKESİ; 1/2 fincan bal ile 1/4 fincan zeytinyağını karıştırıp saçınıza sürün. Bone takarak 30 dakika bekleyin. Daha sonra şampuanlayın. Saçlarınız canlanacaktır.
Haydi deneyin bakalım.Neticeleri bekliyorum..

 
Toplam blog
: 49
: 4247
Kayıt tarihi
: 01.01.08
 
 

1971 Merzifon doğumluyum. Hayatın her alanında üretmenin doğruluğuna inanıyorum.. Evliyim ve Mert ..