Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Siyahın yüz tonu

Siyahın yüz tonu
 

kim demiş ki siyahın yüz tonu olmaz diye…


griyi sallasam ellisi

geceyi sallasam bellisidir en incesinden düşlerim

kim demiş ki siyahın yüz tonu olmaz diye…

*

elbet

bir sevgili isterdim en kırmızısından

en beyazından da bir güvercin damlası

yüreklere asılı meydanlarda aşk  bir devrim olsun

kurşun geçirmesin isterdim tüm sevişmeler

*

isterdim elbet

dünya hep deniz olsun

aynı dilden ağlayan tüm çocuklara rehber olsun erdemliğim

uçurtmalar kardeş

gök sırdaş olsun

*

varsın güç olsun yaşamak

güç olsun da göç olmasın isterdim uzaklara

bir türkü olup gümüşi saçlarından yutmak isterdim sazın

güle aşkı bülbüle de nağmeyi öğretecek değilim elbet

ama sil baştan edip ölmeyi “yaşamak bize hoş gelsin” demeyi çok isterdim

*

demem o ki

siyahın yüz tonuyla sürünürken yaşamak aynada

boş beşikte dünyayı sallıyorken tutulmayan sözler

hayatın omzuna son defa da olsa ağlamaklı baş koyup

insanlığı yalnız insandan duymak isterdim

*

ey insanlık

hala oradaysan

ses ver

nefes ver

titrek te olsa

ışık ver kandili sönmüş yarınlarımıza

.*

 “kimse yok mu”

ilhanaşıcıaralıkikibinonaltı

 
Toplam blog
: 74
: 99
Kayıt tarihi
: 27.12.16
 
 

* aynaya baktığında kendini göremiyorsan suçu aynada arama... * zaman şeytan icadıdır an ise Ta..