Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

SİYASET BAŞARISIZLIĞA GÖMÜL...

SİYASET BAŞARISIZLIĞA GÖMÜLMEMELİ

Evet

Sevgili Türk Soyu

Evet

 

Türk Siyaseti

Başarısızlığa gömüldü gitti

Ben bunu

Bir Türk soyu mensubu olarak

İçime sindiremiyorum

Ve

Çok da üzülüyorum

Durmadan

Bunu yazıp duruşum bundandır

İşte

 

Siyaset yapı olarak

Ülke insanlarını

Mutlu müreffeh yapmak üzerinedir

Bunun da

Birinci koşulu

Toplum olarak

Barışık olmaktır

Ve

Bu bağlamda

Siyasi konular üzerinde

Toplum olarak

Derin derin düşünüp

Öncelikle

Konunun toplumca

Anlaşılmasını sağlayıp

Ortak çözüm yaratmaktır

 

Şu bilinsin

Ancak ortak çözümler

Sorunu ortadan kaldırır

Çünkü

Herkes

O sorunun peşinde olur

Elinden geldiğince

Ortak çözüme destek verir

Bizzat çözüme katılır

Çözüm sonuçlandırılır

 

İşte

Ben buna yönelelim diyorum

Diyorum da

Dinleyen yok

Bir kavga

Bir gürültü

Bir saygısızlık

Bir ben bilirim havaları

Bir bırakın onu

O da adam mı ya söylemleri

 

Ben bir türlü anlayamıyorum ya

Siyasetin içinde

Gerçek siyaseti bilen çok insan var

Bu siyasetçilerimiz

Nasıl oluyor da

Bu yanlış siyasete

Kendilerini kaptırıyorlar

Siyasetin

Başarısızlık çukuruna düşmesine

Nasıl ses çıkarmıyorlar

Anlamak zor

 

Gerçekten çok zor

Anlaşılsa zaten

Doğru siyaset yapılır

İşler çığırından çıkıp gitmez

Her şey dosdoğru hale getirilir

 

Matematikte

2x2=4 yerine 2x2=6 dense

Kıyamet kopar

Ama

Siyaset barışık yapılır

Kavga gürültü ile siyaset yapılmaz

Diyorsun

Dinleyen yok

Ha babam

De babam

Kavga gürültü içinde

Boğulur siyaset

Kimsenin de umurunda değil

Yazık vallahi

Hem de çok yazık

 

Türk Soyuna yakışmıyor

Bu anormal siyaset

Türk Soyu

Uzun yıllar

İmparatorluk halinde yaşamıştır

Bu şu demektir

Türk olsun

Ya da Türk olmasın

Biz birlikte barış içinde yaşar gideriz

 

Bu tarihi barışçı yönümüz

Bugün

Siyaset alanında

Hiç görünmüyor

Kayboldu gitti mübarek yönümüz

 

Ben şahsen

Atalarımıza karşı mahcubum canlarım

Kendi adıma

Türk Atalarımızdan özür diliyorum

 

Bir de şu var

Siyaset başarmak için yapılır

Ve de

Barışık siyaset 0/0100 başarır

Elinin altında

Bir sürü bilen yapabilen olabilen

Yetkili var

Değerlendir onları

Başar başarıyı

Ve de

Ömrün boyunca kal iktidarda

 

Ben şunu söylüyorum

Bir kere iktidar olan parti

Akıllı davranarak

Ömür boyu iktidarda kalır

Doğru işler yaparak

Halkla bütünleşerek

Halkı mutlu kılarak

İktidarda kalmak çok olasıdır

 

Bunu

Dilerim günümüz siyasetçileri

Kabul ederler

Barışık siyasete geçerler

Ülkeyi de

Kendilerini de mutlu ederler

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..