Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '19

 
Kategori
Siyaset
 

Siyaset Birlikteliktir

Siyaset
Birlikte olup
Birlikte başarmaktır
Önderin
Temel karakteri bu olmalıdır
Ben yaparım
Ben oldururum
Ben alırım satarım
Ben ne dersem o olur
Değil siyasette önderlik canlarım
Siyasette önderlik
Öncelikle
Toplumun yerini saptamakla başlar
Bu saptanılan noktanın
Dünya gerçeğiyle kıyaslandığında
Bulunduğu ayar nedir
İleri mi geri mi görülmekle devam eder
İleri ise
Aynı kararlılıkta devam denilmeli
Geri ise
Noksanlıklar arızalar nelerdir
Onlara bakılır onlar giderilir
Tabii bilimin ışığında olacak bu arayış
Gelişi güzellik asla olmayacak
İleride olanlara bakılacak
Onlar nasıl başarmışlar
Onu anlayacaklar ve onu uygulayacaklar
Burada
Siyaset önderine düşen en önemli görev
Ben bilirim değil
Kim bilir demek onu göreve getirmektir
Ülkede
Bilen yapabilmiş olabilmiş buradan sahip olabilmiş
İnsanları işin içine katmak gerekir
Ve canlarım
Çok önemli bir şey de
Göreve getirilen insanlar
Yakın olma ilişkisi taşıyan olacaklar
Kendilerini değil herkesi mutlu etmeyi sevecekler
Birlikteliği çok önem verecekler
Bu yönleriyle
Herkese de örnek olacaklar
Siyaset canlarım
Herkesin mutluluğunu sağlama girişimidir
Bunu da ancak
Yakın olma ilişkisi gelişmiş insan gerçekleştirir
Yani canlarım
Egosu tavan yapmış insandan
Ne önder olur ne de iş yapan
Bu böyle bilinmeli
Siyasette önder
Asla ve asla kendini beğenmiş olmamalı
Kendisini hakka bağlı ve hak yaratan görmeli
Heves fazlalığına asla kaçmamalı
Heves fazlalığı
Önderi diktatörlüğe götürür
Lafının üstüne laf kondurmaz böylesi
Bu durumda
Bilen insan sadece susar kalır
Önder ne derse onu yapar geçer
Tabi bu durumda yanlışlar yığın olur çıkar
Bu dünyada canlarım
Her şeyi bilen tek bir insan yoktur
Günümüzde
İş bölümleri ortaya çıkmıştır
O işle doğru ilgilenip gelişim geliştiren insan
O işi çok iyi bilen insandır
Günümüz siyaset önderleri buna yönelmeli işte
Yok öyle
Şunu şöyle yapacaksın emri vermek
Şunu en iyi sen yaparsın haydi yap
Benden istediğin neyse söyle demek vardır
Ben bunu öneriyorum canlarım
Bu ülke güzel ülke
İstiyorum ki bu güzel ülke
Çok ama çok güzel yönetilsin daha da güzelleşsin
Var mı itirazı olan
Yok
Yok değil mi canlarım yok
Haydin öyleyse
Kim güzel yönetir arayışında olalım


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..