Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Aralık '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
Okunma Sayısı
28
 

Siyaset Bu Değil Liderler

Evet

Sevgili ve sayın liderlerimiz

Evet

 

Siyaset

İnsanlığa hizmet etmektir

İnsanlığı yücelterek

İnsanlığa saygı duyularak yapılır

 

Kavga gürültü olmaz

Samimi şekilde

Barış ortamı yaratılır

Bu ortamda

Saygı çerçevesinde

Siyasi rakipler

Düşüncelerini söylerler

Eleştirilerini yaparlar

 

Kırıcı

Gücendirici

Söz söylem olmaz

Diğer taraf da

Olur olmaz şekilde hemen alınganlık yapmaz

Söyleneni

Dikkatli şekilde dinler

Etkin dinleme denir buna

Olacak bir şeyse

Söz verir yapmak üzere

Olacak bir şey değilse

Kırıp dökmeden olamayacağını söyler

 

Şurası bir gerçek ki

Yaşam çok hassas bir konudur

Asla bir kişinin tanımlayacağı konu da değildir

 

Toplumlar

Ortak paradigmayla doğru yönetilirler

 

Ortak paradigma

Üzerinde

Herkesin görüş birliği yaşadığıdır

 

Asla

Uygulama safhasında ileri geri konuşulmaz

Çünkü

Daha önce konuşulup anlaşılmış konudur o

 

Ben

Siyasi liderlerimize

Siyasi lider yardımcılarına

Siyasi parti üyelerine

Doğru siyasete gelin çağrısı yapıyorum

 

Şu anki siyaset

Çağdaş siyaset ölçütlerinin

Çok altında bir siyaset

 

Ben

Yıllarını eğitim yöneticiliğine vermiş

Bir öğretmen olarak

Siyaset insanlarımıza notunuz yetersiz diyorum

Ve

Notunuzu düzeltin diye de uyarıyorum

 

Şu çok önemli

Bir kimse yaptığı işe ruhunu katacak

O işin sanatçısı olacak

 

İşte bu

Siyasette de gerçekleşecek ki

Türk siyaseti sanatsal olacak

Türk halkına

Sanatsal yönetim uygulayacak

 

Ülke

Barış

Kardeşlik

Paylaşma

Dayanışma içinde

Üretim bolluğuna erişecek

Tüketim de buna bağlı gelişecek

Üretilen tüketilecek

Üretme devam edecek

İş yerleri devamlı açık kalacak

 

İşte bunu hedefleyen siyaset

Çağdaş siyasettir

Bu siyasetin gölgesinde kalan halk

Yarın endişesi olmayan

Mutlu halktır

 

Mutlu halk

Ivır zıvır işlerle değil hobileriyle uğraşır

Yeni gelişmeler üretir

Halkını daha da modern yaşama götürür

 

İlişkiler süper

Ekonomi süper

Diş ilişkiler süper

Eğitim değerlemeler yaratan eğitim

Yani o da süper

Durum alacaklar

 

Herkes

Herkese hatır gönül sunacak

Kimse

Kimseden şikâyetçi olmayacak

 

Ülke yaşamı

Bal gibi

Bal gibi yaşam olacak

Daha ne ister insan

 

Gelin siyasetçilerimiz gelin

Bu öğretmeninizin sözlerine kulak verin

Bırakın

Sen ben ayrımını

Biz noktasına taşının

Yaşayalım Nirvana yaşamını birlikte

 

 

 

 

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Kime söylüyorsunuz, bununla oy alıyorlar...

Kerim Korkut 
 05.12.2020 5:42
Cevap :
Çok haklısın kardeşim... Düzeltilmesi gerekir diye sözünü ediyorum... Saygılarımı sunuyorum:)  05.12.2020 9:38
 

Oy devşirmek için milletin önünde kavga ederler ama bir araya geldiklerinde yerler içerler, hoşsohbet ederler. Ben aldırmıyorum bile, ne derlerse desinler... ciddiye almam! Saygılar abim!

Dr Atanur Yıldız 
 04.12.2020 9:26
Cevap :
Görüntüsü hoş değil sevgili kardeşim buna bari dikkat etsinler... Sağlıklı günler diliyorum...  04.12.2020 18:08
 

Sayın Sökeli yazınızla bilgilendim teşekkürler selamlar saygılar sağlıklı mutlu günler.NAHİDE ÇELEBİ Not:Karbon hidrat isimli yazıma halaa yorumunuz gelmedi.

NAHİDE ÇELEBİ 
 04.12.2020 8:23
Cevap :
İlginize sonsuz teşekkürler sevgili öğretmenim... Sağlıklı mutlu yaşamlar diliyorum:)  04.12.2020 14:28
 

Toplumlar hak ettikleri şekilde yönetilir değerli Halil Abim. Fazla da bir şey diyemem! Kalemine, yüreğine ve emeğine sağlık.

Dr Atanur Yıldız 
 04.12.2020 8:01
Cevap :
Yanılmıyorsam İslam Peygamberinin sözü sözünüz sevgili doktor kardeşim... Yerden göğe kadar haklısın ben de başka bir şey diyemem:) Sağlıklar diliyorum:)  04.12.2020 14:30
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 983
Toplam yorum
: 4425
Toplam mesaj
: 118
Ort. okunma sayısı
: 197
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster