Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '07

 
Kategori
Güncel
 

Siyaset bu yazının neresindedir?

Siyaset bu yazının neresindedir?
 

Dostlarım,

Bu yazıyı daha önce de basmıştım sizlere. Yazıldığı dakikalarda sınır hudutlarımızda barut kokuları vardı, ölüm sancılarına karışan burcu burcu kekik kokularına karışan ağıtlara dolanmış bir şehit feryadı vardı.

Aynı yazım bir başka internet sitesinde basıldığında 'SİYASİ İÇERİĞİ DOLAYISI İLE AYKIRI BULUNMUŞTUR' mazereti ile sert bir uyarı aldım. Şimdi aldım bu uyarıyı ve sitemizin DEMOKRATİK PLATFORMU İLE kıyaslıyorum da,
MİLLİYET BLOG CENNETMİŞ DOSTLARIM, KIYMETİNİ BİLELİM LÜTFEN.

Tartışmaya açıyorum sağduyulu ve samimiyet ile ne olur katılım bekliyorum,

SİYASET BU METNİN NERESİNDE?

'PKK bir terör örgütüdür' diyemediğimiz bir memlekette, Öcalan'ın kuzu sarmaları fırında pirzola ile beslendiği, kuştüyü yastıklarda doktor kontrolleride ağırlandığı acizleştirilerek uralara kadar getirildiği engebeli bir coğrafyada,

'PKK BİR KATİLDİR' demek yasaksa eğer, asın beni ya,

suçlular birinci sınıf koğuşlarda ağırlansın,
o yaşasın paşa paşa, beni asın!

Hah şimdi siyaset yaptım işte kabul.((.

PKK SEMPATİZANI olmayacak kadar vatanımı sevdiğime göre yazmalıydım bu yazımı.
Ayrıca anneannemin erkek kardeşi de bir şehittir, ailesinde şehit dayı olan biri olarak kaleme alındı o yazı.


İŞTE METNİN ASLI:

VE ÇELİĞE SU VERİLDİ...

ASKERİMİZ CUDİ VE GABAR dağlarında can kavgasında iken, VATAN TOPRAKLARI HAİN PUSULARIN gölgesinde acaba zorlarsak kaçta kaçını alırız hesapları kazınırken hasta dimâğlara, Van'da Tunceli'de, Diyarbakır'da Hakkari'de Hatay'da tüm sınırlarımızda kan kokusuna karışan, toz bulutu fırtınalarda yüreği inanç dolu askerimiz ŞEHADET yeminleri ile vatan topraklarını savunurken, mağaralarda yuvalanan teröristlerin dağın zirvesini mermi sesleri ile nasıl pusuda parsellemeye çalıştıklarını, şehit cenazelerindeki VATAN SAĞOLSUN naralarına karışan bağrı asker tabutlarını, HİÇ BU KADAR ŞİDDETLENMEYEN, HİÇ BU KADAR SIK SIK ÖNÜMÜZE GETİRİLMEYEN ciddi ve acımasız saldırılarda, bizi iç ve dış çökertme gayretlerini ne kadar da açık ve net ortaya koymaya başladı. VE ÇELİĞE SU VERİLDİ.

Siyasal ve ekonomik çalkantılarda, istikrarsızlıklarda hızını arttırmaya çalışan terör ve öldürme eylemlerinin tek gayesi vardı. VATAN HAİNLİĞİNE UŞAKLIK EDEN-adına PKK-diyen BİR TAKIM PİSLİĞİN, SATILMIŞ, FAALİYETLERİ...

Biz koltuklarımızda sıcak çayımızı içerken bir yerlerde canlarımız gidiyor dostlarım. Özel kanalların sazlı sözlü şovlarında oyalanırken, bir yerlerde bizim için kanlar akıyor.

VE ÇELİĞE SU VERİLDİ... Vatan sevgisi ile frezelenen, vatan topraklarının örslendiği gencecik bedenler, SU DAMLALARIMIZ, CANIMIZIN DAMLALARI, YÜREKLERİMİZİN ÖTEKİ YARILARI, ÇELİĞİN ÜZERİNE KAN DAMLATIYORLAR... YOK OLMAMAK İÇİN, ÇELİK KESKİNLİĞİNDE, var olmak için bizim adımıza çarpışıyorlar, ölüme yakın topraklarda. UYANIN DOSTLAR UYANIN.

Saygılar.

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..