Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

SİYASET GÜZELLİK YARATIRSA...

SİYASET GÜZELLİK YARATIRSA SİYASETTİR

Evet

Sevgili Türk halkı

Evet

Evet

 

Siyaset

Ülke insanını

Mutlu kılmak üzere kurgulanmıştır

Yani

Siyaset

Ülkede her konuda güzellik yaratacak

Siyaset bunu es geçiyorsa siyaset değildir

O kurgu

Siyaset adı altında yapay siyasettir

Hiçbir güzellik yaratmaz o kurgu

Yaratmadığı gibi de

Yaramazlık

Kavga gürültü

Dargınlı kırgınlık

Ve de

Her konuda olumsuzluk yaratır

Bu yapay siyaset

 

Ben bu siyasete

Hayırsız siyaset diyorum

Bir an önce

Başımızdan çekilip gitmesini diliyorum

Her şeyin hayırlısı nasip olsun bize diyorum

 

Ve

Türk Siyasetçilerini doğru siyaset çağırıyorum

Doğru siyaset

Ülkeyi güllük gülistanlık yapar

İçerden olsun

Dışardan olsun

Ülkemiz güzellik bahçesi olarak görülür

İmrenilir

 

Yani diyorum ki canlarım

Gerçek siyaette yaşasın insanlarımız

Gerçek siyasetin yönettiği ülke

Cennet olur

İnsanlarımız

Daha bu dünyada Cenneti yaşarlar

 

İlişkiler dostluk kardeşlik üzerinde oluşur

Ekonomi bilimsel ekonomi olur

Üreten ekonomiye geçer

Dış satım dış alımı ikiye üçe beşe katlar

Dış ilişkiler de dostluk ve barış üzerine gerçekleşir

Bu da canlarım bizleri mutluluk yapar

 

Daha ne isteyeceğiz ki

Bu kadarı yeter

Yeter de artar bile

 

Son sözüm canlarım

Allah biz Türklere Hayırlı Siyaset nasip etsin

Siyaset Ülkemiz Türkiyeyi cennet yapsın

Bizler de

Bu hayırlı siyasetin hayrını görelim

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..