Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '19

 
Kategori
Siyaset
 

Siyaset Herkesin Harcı Değil

Son günlerimiz
Siyasetle yatılıp
Siyasetle kalkılır halde ya
Ben şöyle tarafsız gözle bakıyorum
Siyasi çalışmalara
Yanlış görüyorum
Bir kere
Siyaset yapan siyaseti bilmiyor
Siyaset bilimdir
Siyasetin bu karakterini bilelim
Bir işi
O işi bilen insan güzel yapar
Kırmadan dökmeden güzelce yapar
Siyaset de böyle ele alınmalı
Ve siyasetin
Temel karakterleri üzerinde yürünmeli
Nedir bunlar peki
Bir kere halk için siyaset yapılır
Bu yaklaşımla yola çıkılmalı
Yani
Halk için halkla beraber olunmalı
Bazen de
Halka karşın halk için olunmalı
Siyasetçi
Evvel emir siyasetle ilgi bilgileri okumuş olmalı
Ve bunları değerlendirmeli
Kullanabilir olmalı
Halk nasıl bilgilendirilir
Halkın temel karakteri nedir
Halkın temel gereksinimleri bilinmeli
Halka öyle yaklaşılmalı
Halk oyunu neden veriyor bunu öğrenmeli
Ve canlarım
Siyaset rekabet içinde yapılır olunmalı
Siyaset kavga gürültüye getirtilmemeli
Bu durumlarda canlarım
Halka bunun yanlış olduğu açıklanmalı
Ve ben siyaseti barış içinde yapıyorum denilmeli
Ve de buna uyulmalı
Halkın dikkati bu konuya çekilmeli
Halk doğru siyaset ve siyasetçinin
Esas amacının halka hizmet etmek olduğunu
Gözleriyle görmeli
Kulaklarıyla duymalı
Elleriyle dokunabilmeli
Halk oy verdiği siyasetçinin
Mutlaka güzel ve yararlı işler yapacağına inanmalı
Boş taraftarlıktan vazgeçmeli halk
Bunu bilimsel siyasetçi gerçekleştirmeli işte
Ben ısrarla diyorum ki
Türkiye’de
Siyaset siyaseti bilmeyenlerce yapılıyor
Siyaset
Siyaseti bilenlerce yapılsa bu kavga gürültü hiç olmaz
Güzellik üretme güzellikler içinde yapılır
Siyasetçi buna yönelmeli
Bu tutkusunu da
Halka anlaşılır biçimde anlatmalı
Halk da bunu kabul etmeli
Kavgadan gürültüden uzak siyasi çekişmeleri onaylamalı
Bütün bunlardan sonra canlarım
Siyaset yapanlar ya da siyaset sorumluları
Siyaseti bilen insanlarla çalışmalı
Nerede ne yapılacağını
Nerede nasıl davranılacağını
Nerede nasıl konuşulacağını bilen insan
Siyasetçinin danışmanı olmalı
Siyaset canlarım
Dikkat çekmede başarılı olup
Halkı güdüleyebilen olana başarı sağlar
Halk
Siyasetçinin dikkat çektiği konuya dikkat edecek
Ve
O konunun gerçekleşmesi halinde
Kendi yararının ne olacağını anlayacak
Oyunu da ona göre verecek
Yani diyorum ki
Meydanları dolduran halka nutuk atmak
Yarar sağlamıyor
Halkın dikkatin çekip halkın konuya güdülenmesini
Sağlamak sonuç veriyor
Dilerim siyasetçilerimiz beni anlarlar
Söylediklerime yönelirler


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..