Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '18

 
Kategori
Siyaset
 

Siyaset Samimiyet İster AKP

Siyaset Samimiyet İster AKP
 

Deniz samimiyeti benim aradığım:) Çok yaşa sen emi sevgili torunum:)


 

Siyaset
Mutlaka ve mutlaka samimi olmalı
Siyaset samimi olunca ancak
En başta halkın
Sonra muhalefetin oluru üzerinde olur
Halk ve muhalefet
İktidarca atlan adımların
Halkın yararına olacağına
Ve yine
Ülkenin yarınlarının daha güzel olacağına inanır
Siyaset samimi olduğunda
Herkes elini taşın altına sokar
Sorunlar hep birlikte kolayca çözülüverir
Güçlü barış ve kardeşlik yaşanır
Bu da
Ülkenin yarınlarının garanti altına alınmasıdır
Ekonomi düzgün işler
Enflasyon ve faiz ve de döviz alıp başını gitmez
Hepsi düzgün işler
Samimi siyasette
Dönüt ve düzeltme vardır
Hatadan dönülüp doğruya sıkılmadan geçmedir bu
Samimi siyasette
En gerçek yol gösterici bilimdir
Bu da bilimde fende teknikte gelişme getirir
Bu gelişmeler ve yapılanmalar
Türkiye Cumhuriyetini
Uluslararası çerçevede saygın kılar
Türkiye Cumhuriyeti
Dış bağlamda hep saygı görür
Dış ilişkileri çok güzel yürür
Özellikle yasal yönden güven verir
Dış yatırımcıları ülkeye çeker
Saygın ülke ve saygın toplumda
Artı değer teoremi haktan yana işler
Emek sömürüsü de ortadan kalkar
Hak ve adalet tam olarak sağlanır
Eğitim bilimsel olarak yapılır
İnsanlarda değerlemeler oluşur
İnsanlar
Öncelikle bilen olurlar
Sonra bildiğini yapabilen olurlar
Daha donra yapabildiğini yaparak yaşarlar
Ve canlarım
Böyle insanlar yakın olma ilişkisi yaşarlar
Başkalarının mutluluğundan mutluluk duyarlar
Üzgünüm ki
Bir öğretmen olarak ben bu samimiyeti görmüyorum
Siyasetimiz samimiyet ekseninden çok uzak
Özellikle son günlerimiz bunu yansıtıyor
İktidar partisi AKP’nin  
Durmadan gündem değiştirme uğraşısı
Tamamen samimiyeti unutmasından kaynaklanıyor
Şu Papaz olayı
Şu Membiç konuşmaları
Şu Fırat’ın doğusu konuşmaları
Şu ABD karşıtlığı
Şu Suriye olaylarına bakış
Şu İsrail’le ilişkilerdeki anlaşılmazlık
Şu terör örgütlerini diline dolamak
Ama hiçbir doğru yaklaşımda bulunmama
Enflasyonu ve faizi düşürme görüntüleri
Hepsi ama hepsi samimi görüntü vermiyor
Ben burada
Siyasi taraf olmadan
Sadece güzel Türkiye yaratma sevdalısı olarak
AKP’yi samimiyete çağırıyorum
Samimi ol AKP diyorum
Bak gör o zaman ne de güzel olacak çalışmaların
Ve başarıların
Başarının anahtarı samimiyettedir çünkü
Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..