Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Siyasetde küçülme taktiği...

Siyasetde küçülme taktiği...
 

alıntı-düzenleme


Dün Başbakan Rizede idi...

Coşkulu bir kalabalığa hitap etti.

“Kemal Bey” dedi o da.

Yani KILIÇDAROĞLU’NUN söylemine gönderme yaptı.

Yani onun anladığı dilden konuştu.

KILIÇDAROĞLUnda işaret göremediğimi belirttim bir çok yazımda.

Liderlik işaretinden bahsediyorum.

Giderek bu sözüm perçinleniyor.

Adam siyasetini küçülme üzerine kurmuş.

Recep bey” diye bir söz tutturmasındaki maksadı ben biraz çözdüm ya siz!..

Gerçekten bu sözü neden dediği üzerine kafa yordunuz mu?

Sayın Başbakan” dese, kendisi de “Sayın Genel Başkan” sözüne layık olsa daha iyi olmaz mıydı?

Liderde olması gereken özellik daha ileri bir düzey ve yükselme istidadıdır.

Kemal KILIÇDAROĞLU kapasitesine uygun yolu seçti!..

Yani “yakana yapışayım, beraber düşelim, daha alt seviyelere inelim” taktiği.

İşte bu yüzden “Recep bey” diye bir sözle yola çıktı.

Bu söz kendisine de “kemal bey” denilmesini gündeme getirecektir haliyle. O da ses ve anlatım bakımından daha güçlü bir söz olan “Sayın Genel Başkan” hitabından mahrum olmayı, yani küçülmeyi güdeme getirecek.

O nedenle “Kılıçdaroğlu’nda liderlik işaretleri göremedim” diye yazıyorum.

Lider, küçülmeyi değil büyümeyi hedef olarak seçendir.

Sevgi ve saygılarımla…

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..