Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '08

 
Kategori
Güncel
 

Siyasetimizi halk belirler

Siyasetimizi halk belirler
 

Ne zamandan beri halka inilerek veya halk oylaması ile halkın düşünceleri göz ününe alınmıştır. Çoğu yerlerde " Ağa ne derse", "Vallaha bilmem kocam nereye derse", "efendim muhtar bize şu parti yollarımızı yaptıracak, söz aldık" "Allah' a inançları var, bunlar yanlış yapmaz"diyen Halk ile mi??? Zaten en büyük sömürü din istismarları tarafından yapılıyor. Merak ediyorum, acaba Ülkemizde kaç cemaat var, kaç şıh ve şeyhler, tarikatlar.... bir basın kuruluşu tarafından acaba böyle bir araştırılma yapıldımı acaba?

Herneyse bırakın artık bu kokan çorapları, sıkıyorsa TBMM deki, meclis vekilleri ve sayın politikacılarımız birleşin tek bir vücut olun ve TÜRKİYE İÇİN , halk olarak bizlerde sizleri destekleyerek ne gerekiyorsa yapalım.Yeter ki bu birlikteliği büyükler olarak siz oluşturun.Bu halk arkanızdan gelir.Bu ülke hepimizin. AB ve Amerika bu kadar içimize kadar burunlarını sokmaya hakları varmı ki, bu kadar mı kendimizi aciz konuma düşürüyoruz.yok AKP kapatılırsa yok darbe olursa tehditkar her konuda konuşmaya başladılar. Evet bende karşıyım, demokratik bir ülkede yaşıyoruz. Ama TÜRKİYE CUMHURİYETİ için gerekiyorsa yapılacaktır. Yıllardır orta doğuyu ateş çemberinde tutuyorlar, Tarihte, Osmanlı devletinin son günlerinde topraklarımızı işgal eden , Cezayir, Fas, Tunus vs daha birçok ülkeyi..onlar değilmiydi. Bir şarkı var "Geç bunları anam babam gec bunları, ben de oyle dıyorum "Geç bunları AB ve ABD

Ben Ülkemi ve halkımı seviyorum. HERŞEYİN EN İYİSİNE LAYIKSINIZ,

Bu topraklar uğruna canını veren dedelerimiz, yaşıyan gazilerimiz ve şehit olan tüm insanlarımızın ruhları şad olsun. Ve umarım onları utandırmıyoruzdur.

saygılarımla
 
Toplam blog
: 71
: 582
Kayıt tarihi
: 21.02.08
 
 

1958 İzmir doğumluyum,evli ve 1 çocuk babasıyım. Öğretmenlik yıllarımdan sonra turizm alanlarında..