Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '17

 
Kategori
Siyaset
 

Siyasetin ikiyüzlülüğü

Neymiş: ''Kimsenin canını yakmayın sadece afiş yerine afişe zarar vereni oraya asın.'' Bu akşam nöbet tutup bulacaklarmış. Farzet ki ben yırttım onu napıcaksınız beni mi asacaksınız oraya. Sizin daha kesilip atılan bir afişe tahammülünüz yok Allah aşkına ilerde diyelim ki iktidar oldunuz(ALLAH KORUSUN) koskoca memlekti nasıl idare edip yöneteceksiniz? Sorarım size siz halkın oylarıyla meclise gelip siyaset yapmakla mükellef bir siyasetçimisiniz yoksa haydut mu? Şahsen ben ayırt edemedim.Şu an ki  mevcut Cumhurbaşkanı için diktatör yakıştırması yapıyosunuz ancak kendi ağzınızdan çıkan sözlerden haberiniz yok belli ki. İnsanları birlik ve beraberlik içinde hep birlikte huzur içinde yaşaması için çaba göstermek varken o kadar kalabalık içinde neden insanları daha da tahrik edip kutuplaştırmaya çalışırsınız Allah aşkına bana bu olayı birisi izah etsin.

Hani siz cumhuriyetçiydiniz,demokrasinin bekçileriydiniz,insanların haklarını savunmak için kanınısız son damlasına kadar mücadele eden insanlardınız.Yoksa seçim sonrası aklınızdan geçenler sözde savunduğunuz değerlerin önüne mi geçti? Bi örnek vermem gerekirse 3 Nisan 2017 tarihinde CNN Türk'de Ahmet Hakan'ın programına katıldınız. Ve orada ''Cumhurbaşkasına bu yetkilerin verilmemesi lazım...Ohal ilan ederse kendi çıkarttığı kararnamelerle memleketi yönetir.Böyle bir durumda Cumhurbaşkanını Anayasa Mahkemesi'nin yargılama yetkisi yok.'' dediniz. Anlamsız bir parodi hikaye üzerinden memleket elden gider,geleceğimiz perişan olur dediniz.İlla bu Cumhurbaşkanını kastetmiyorum niyeti bozuk birisi memleketi kendi keyfine göre yönetebilir dediniz. Herhalde burada niyeti bozuk derken kendinizle aynı zihniyete sahipo birinden bahsettiniz çünkü bu sizin partinizin ilk vukuatı değil. Hüsnü Bozkurt denen zatın da skandal bir beyanatı var.

Sonuca gelecek olursak halk oylamasına sunulmuş bir anayasa paketi üzerinden bu kadar felaket tellallığı yapmak yerine önce siz kendinize bir çeki düzen verin ve halkla alay edermişcesine, aşağılarmışcasına tehddit etmekten vazgeçin. Kendi fikrime gelecek olursam ben afişi parçalama olayını kesinlikle tasvip etmiyorum. Asılan şey benim fikirlerimle özdeşmiyo olabilir ama almış olduğum aile terbiyesince bana saygı göstermek düşer. Asıl problem de bu ya zaten. Kimsenin kimseye eyvallahı yok.Ben ne dediysem o! Gerçekten yazık...

 
Toplam blog
: 2
: 206
Kayıt tarihi
: 20.03.17
 
 

1 Temmuz 1992'de Horasan/Erzurum'da dünyaya geldim. 26 yaşındayım ve Ankara'da yaşıyorum. Bugünde..