Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Siyasetin şifresini çözdüm...

Siyasetin şifresini çözdüm...
 

eminiwizard.com


Geçenlerde "Behzat Ç dizisi için bir senaryo yazdım" adlı bir blog yazmıştım. O senaryonun ikinci bölümünü yazarken, karşıma bazı şifreler çıktı. Aslında benim şifre dediğim olayları ayrı ayrı herkes biliyor da, puzzle'ı birleştirince ortaya ilginç bir sonuç çıkıyor.

Şifre çözmek deyince aklıma Kuran'ın şifrelerini çözdüğünü iddia eden Ömer Çelakıl geldi. Kendisi bazı yollarla, okuyanlar için inandırıcı olabilecek çözümler anlatıyordu. Buna karşılık bu görüşlere karşı çıkanlar da az değil.

Neyse konumuz bu değil, siyaset üzerine bazı şifreler. Tabii bütün bunlar tesadüf de olabilir. Ama bu konudaki düşüncelerimi yazdığım öykü dışında burada ayrı bir başlık altında paylaşmak istedim. Burada bazı kelimeler birbirini takip ediyor ve sonunda ilginç bir sonuca ulaşıyor. Konuyu soru cevap şeklinde inceleyelim.

"Siyasette ilk kaseti çıkan kişi kimdi?"

"Deniz Baykal"

"2 yıldır sürüncemede olan ve bir türlü yürümeyen bir dava vardı. O dava tam yürümeye başlayıp, tutuklanan kişilerden sonra o olayla ilgili iki savcı görevden alındı. Bu hangi davaydı?"

"Deniz Feneri"

"Genel seçimler sonrasında bir olay ortaya çıktı. Şike soruşturması. Futbolda şike soruşturmasında en çok sözü edilen hangi takım?"

"Fenerbahçe"

"Genel seçimler öncesinde kasetleri internette yayınlandığı için biri dışında istifa eden milletvekili adaylarının mensup olduğu partinin genel başkanı kim?"

"Bahçeli"

"Bahçeli'nin adı ne?"

"Devlet"

İşte şifre burada. Devleti ele geçirecekler.

"Devleti kimler ele geçirecek?"

"Onu da siz bulun artık"

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..