Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '19

 
Kategori
Siyaset
 

Siyasi Ayıp Yaşıyoruz

Yerel seçim çalışmaları
Beni utandırıyor canlarım
Utandırdıkça utandırıyor hem de
21.yüzyıdayız
100 yıllık cumhuriyetiz
70 yıllık çok partili yaşamdayız
Dünyada barış adına
İsim yapmış bir soyun devamıyız
Bütün bunlara karşın
Siyaset yapıyoruz diye
Birbirimizi yiyoruz
Güzel düşünme yok
Güzel söyleme yok
Güzel davranma yok
Ne var peki
Bağırma
Çağırma
Azarlama
Karalama karalama karalama
Medeni bir topluma
Asla yakışmaz bu yaklaşımlar
Ya kardeşlerim
Beni dinleyin bir
Siyaset toplumsallıktır
Toplum için yapılır
Toplumu daha iyi yaşatmak için yapılır
Bu yapılanma
Asla ve asla kavga ortamında yapılmaz
Yapılsa bile tadı olmaz
Toplumsal yapılanma
Her bireyin bizzat katkısıyla tat bulur
Varılan noktada
Herkesin emeği bulunur
Herkes
Bu yapılanmayı daha da geliştirmek için çalışır
Katiyen geri gitmesine izin vermez
Toplumsal yapılanmalar
Görüşler ileri sürülerek yapılanmaya gider
Benim görüşüm
Senin görüşün
Onun görüşü
Ortaya konulur görüşülür tartışılır
Daha güzel olgulara yönelinilir
Ünlü atasözümüzdür
“Fikirlerin çatışmasından gelişme doğar”
Siz siyasetçilere düşen işte budur
Fikirlerinizi tartışacaksınız
Güzel olanı bulacaksınız gelişmeye geçeceksiniz
Bu dünya ölümlü be canlarım
Bugün varız yarın yokuz
Biz gideceğiz
Yerlerimize nesillerimiz gelecek
Yapığımız güzel işler onlara da yarayacak
Yapmadıklarımız
Onları da sıkıntıya sokacak
Yani diyorum ki sevgili siyasetçiler
Geçmişi olan bir siyasi yapıdasınız
Size düşen
Bu geçmişi olan siyasi yapıda
Acemice işler yapmayın olgun olun
Birlikte yaşamı gerçekleştirin
Sen istediğin kadar oy al ve seçil
Düşüncende ben yoksam
Beni dışlayarak yol almayı onur sayıyorsan
Bu hiçbir değeri olmayan kazanımdır
Bunu bir düşünün iyi mi canlarım
Biz bir ulusuz
Biz bir derinliği olan ulusuz
Biz bir barış yaratıcısı ulusuz
Gelin canlarım gelin
Bu yönümüzü dışlamadan siyaset yapınız
Yarın ardınızdan
Bol bol rahmetler okunarak anılınız


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..