Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Siyasi Taşlama: Karamsarzâde

Siyasi Taşlama: Karamsarzâde
 

“Koltuk,koltuk” diyerek ben yanarım,
Akıl hocamı, rahmetle anarım,
Gittiğim, gezdiğim her ülkedeki
Özyönetim modeline kanarım.
 
     Gezdim, gördüm, biliyorum her şeyi,
     Düzenle birlikte yıksam her şeyi,
     Bir iktidarı geçirsem elime,
     Takkezâde siper olsa kelime.
 
Olam onun ayağının türabı,
Gösterse bana iktidar serabı,
Huzurunda el pençe divan duram,
İsterse kulu, isterse kurbanı da olam…
 
     Kalamaz Neşezâde iktidarda,
     Geleceğiz pek yakın bir zamanda,
     Vekillerden olacaktır kişiliğini aşan,
     Partimize nefes nefese koşan…
1979-İstanbul-Göztepe
 
NOT: İsimleri zikredilen siyasetçilerin hepsi hakkın rahmetine kavuşmuştur. Onlar mizaha hoşgörü ile yaklaşan kişilerdi. Mekanları cennet olsun.
 
 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..