Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '18

 
Kategori
Güncel
 

Siyasilerin TV'lerde Karşılıklı Atışmaları Şu Acılı Günlerimizde Tek Eğlencemiz

Siyasilerin TV'lerde Karşılıklı Atışmaları Şu Acılı Günlerimizde Tek Eğlencemiz
 

Haber saatlerinde TV’lerin karşısına oturuyoruz; Erdoğan ne dedi, Kılıçdaroğlu ne cevap verdi? Haberlerin en ilginç yönü burası. Mavi deniz koyunda gemi batmış, Antarktika semalarında uçak düşmüş boş ver, bugün Erdoğan ne dedi?

Haberleri bu kısım bittikten sonra izlemeye başlıyorum. Çünkü gülüyorum milletimin haline, acı bir gülüş bu!

Ne demiş olabilir bu zatı muhteremler? Ebem eşti, tavuk deşti; sen bunu dedin ben şunu dedim! Koyun gibi dinliyoruz ya, torunum bile kapat dede kapat diyor!

Memleketin bir sorununu mu ortaya koyuyorlar? Ondan sonra yedekleri aldı sazı eline. Toz da kondurmuyorlar ha, hiç de kendilerinden konuşmuyorlar.

Ben Erdoğan’ın Kılıçtaroğlu’na, O’nun da Erdoğan’a söylediği bu anlamda hiçbir sözü hatırlamıyorum; çünkü dinlemiyorum. Saz arkadaşlarınıysa torunum bile dinlemiyor, kedimiz bile miyavlayarak mutfağa gidiyor.

Birileri dinliyor ki bunlar konuşuyor. Allah aşkına yapmayın etmeyin ülkeyi bölmekten insanları birbirine düşman etmekten başka işe yaramayan bu boş muhabbetlere prim vermeyin.

Erdoğan’ı da, Kılçtaroğlu’nu da, Bahçeli’yi de öğrendik artık; yüz kere dinlesem bunlarla ilgili düşüncelerim değişmez.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..