Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

SİYASTTE ÖVÜNÜLMEZ

Evet

Sevgili Türk Ulusu

Evet

 

Bugünlerde bakıyorum da

Siyasetçi

Ya övünüyor

Ya da yeriniyor

 

Bu durum beni şaşırtıyor

İkisi de yanlış diyorum

Siyasetçi

Yaptığı yaratılarla övünemez

Onun ihtiyacı

Övünme değil övülmedir

 

Şöyle bir özlü sözümüz var

“Marifet iltifata tabidir

İltifat görmeyen marifet zayidir” diye

 

Bu noktada duralım

Siyasetçi

Halk için çok güzel bir iş yapıyor

Diğer siyasetçi

Bunu görmezden geliyor

Umuruna bile takmıyor

 

Aynı siyasetçi

Halkın işine yaramayan bir iş yapıyor

Diğer siyasetçi

Kıyametleri koparıyor

Kınıyor da kınıyor

 

Doğru mu şimdi bu

Değil

Yaşamın bütününde olduğu gibi

Siyasette de

Durum

Güzele güzel

Yanlışa yanlış demek olacaktır

 

Tabii bu söyleyişler ölçülü olacak

Övmede olsun

Yermede olsun

Asla ve asla abartıya kaçılmamalı

Normalin dışına çıkılmamalı

 

Bu yaklaşım

Siyaseti sağlıklı siyaset yapar

Ancak

Sağlıklı siyasettir ülkeye hizmet eder

 

Ben bugünlerde

Ülkemizde

Siyasetin sağlıklı olmadığını görüyorum

Ve

Bu sağlıksızlık mutlaka giderilmeli diyorum

 

Sağlıklı siyasetin oturduğu yer

Saygı

Sevgi

Barıştır

Bunlarla yapılanmalı siyasetimiz

 

Derim ki

Sağlıklı siyasete geçelim

Bakın görün

Ülke bir çırpıda ileri fırlayıverecek

Sorunsuzluk kaplayacak ülkemizi

 

Her gereksinim

Anında

Temin edilir olacak

Yokluk

Yoksunluk

Kaybolup gidecek

Ülkemiz varsıllar ülkesi olacak

 

Çünkü canlarım

El birliği

Dil birliği

Gönül birliği oluşacak

Bunların olduğu noktada

Her sorun bir anda çözülüverecek

 

Gelin

Sevgili siyasetçilerimiz

Gelin

Ayrışmaya değil

Birleşmeye gelin

Her şeyi

Ben bilirim havasında değil

Biz biliriz havasında ele alalım

Ve en güzel ve pratik şekilde

Gerçekleştirelim

 

Var mı itirazı olan

Bakıyorum şöyle

İtirazı olan yok

 

Öyleyse başlayalım canlarım

Siyaseti sağlıklı kılalım

Sağlıklı siyasetin gölgesinde toplanalım

 

Sağlıklı günler sizlerle olsun canlarım

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..