Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '08

 
Kategori
Futbol
 

Siz futbol oynadığınızı mı sanıyorsunuz ?

Siz  futbol oynadığınızı mı sanıyorsunuz ?
 

İlk önce, gazozuna maçtır hazırlık maçları( benim açımdan sıkıcı olur. O anlamda gazozuna maçlar diyorum ) Seyretmek istemedim Türkiye isveç maçını.

Daha sonra babamın ısrarları sonucunda seyretmeye başladık. İyi ki de seyretmişim. Türk milli takımının ne kadar kötü bir takım olduğunu bir kez daha gördüm. Bir, yapamamızın çaresizliğini gördüm. Görmez olaydım o defansın halini.Keneddy Bakırcıoğlu daha ilk dakikada kalemizi tehdit etti. O defansımızın bakışımızı izledim. Kronikleşen bir hastalığımız bu defansımız. Daha doğrusu olmayan ve hiç olmayacak defansımız. İçlerinden bir tek nihat iyi. Formda nihat alıyor topu , ileriye götürüyor. Top tutuyor. Diğer bir ikinci konu ise: diğer kalanlar ise baltalar ve kazmalar. Ağır ifade oldu;ama gerçeğimiz bu.

Karşı takım isveç takımı derli toplu, ne yaptığını bilen , iyi kontra atağa çıkan ve dayanıklı bir takım. Uzun boylu futbolcular , bizim başımızda zebellah gibi duruyor. ‘’Zebellah’’ lafını kötü anlamda söylemedim. Bizden iyi top oynuyorlar. ‘’Siz bir yapamıyorsuz , biz burdayız diyorlardı’’ açıkçası ‘’İsveç liginin heyecenı kalmamış’’ dedi spiker. Tabiki kalmaz. 10 senedir Rosenborg şampiyon oluyor. Daha sonra ilk yarıyla söyleyeceğim bir şey yok. Ha karşı takımın kalecisi ıssaksonu gs istemiş. Biliyorum ;ama buraya böyle üst düzey futbolcular getirecek takım fenerbahçe. Issaksonun galatasaraya gelmesi çok zor. Beşiktaş jimnastik klübü ze rebortayı istemiş , gelecek diye bütün dünyaya söylemişti. Bizim başkan Aziz yıldırım ‘’ ben ze robertoyu istedim gelse fenere gelirdi zaten’’ dedi ve herkesin hevesini kursağında bıraktı. Ve Türkiye Yıldırım gerçeğini bir kez daha gördü. Konu ıssaksondan açıldı buraya kadar geldi.

İkinci yarı başladı ve bakalım ne olacak?

Bazı gözlemlerim vardı ikinci yarıyla ilgili. Issakson geri paslarda çok zayıf. Kaleci volkan ondan daha iyi topu uzaklaştırıyor. Konu volkandan açılmışken Türk milli takımımızda 2 tane iyi oyuncu var . Volkan ve Nihat çabalıyor. Volkan formda . Aferin ikisine..

İkinci yarıda da İsveç’in daha iyi bir takım olduğu belgelendi. Milli takımın yeniden yapılanması şart. Federasyonuyla, oyuncusuyla , aklınıza hangi kavramlar geliyorsa baştan aşağı yenilenmesi gerekir.

Beşiktaşlı yazarlar tarafından horlanan, bize her defasında insanlık dersi veren ve gittiğinde ‘’yeni köy kasabı’’ diye gönderilen Del bosque , bir steau bükreş- beşiktaş maçının devre arasında beşiktaşlı futbolculara ‘’siz burda futbol oynadığınızı mı sanıyorsunuz’’ diyerek uyarmış

Şimdi milli takım futbol oynadığını mı sanıyor. Ya da ben değil ama diğerleri öyle zannetmeye devam etsin

Hakem de adil düdükler çaldı

MARDİNLİ ERGİN

 
Toplam blog
: 386
: 739
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

Eskiden Ergin (yengeç dansı) rumuzuyla yazardım. . Doğruyum, çalışkanım Fenerliyim.   @Ergin Fene..