Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Siz de izlediniz mi?

Siz de izlediniz mi?
 

Merhabalar. Geçenlerde, bir kanalın ana haberinde kısaca yer alan bir konu hakkında düşüncelerimi yazmak istedim. Haberde Iraktaki genel evlerden bahsediliyordu. Haberin içeriğinde ise, bu evlere şu anda iktidarda olan gurubun destekçilerinin girebildikleri yer alıyordu.

İşte bu cümle, kafamda kötü bir senaryo çizmeme neden oldu. Malum ülkede bir kaos var. Bu kaos ortamı içerisindede kaybolan kadınlar, genç kızlar ve çoçuklar var ve o evlere herkesin alınmadığı bir müşteri portföyü. Düşünüyorum ki, evlere müşteri olarak herkesi almadıklarına göre demek ki bilinmesini istemedikleri bir şeyler var düşündüm. Kimbilir belkide intikam adına çaresiz insanların zorla tecavüze uğradığı bir yerdir diye düşündüm. Tabi ki bu yazdıklarımın bir delili yok. Nasıl olsun ki! Bu kadar medyaya sahibiz ve keza bu kadar araştırmacı gazetecilerimiz var ama bu olay medyada çok az bir an yer alıyor. Bu düşündüğüm şeyin olma ihtimali bile, beni savaşın bir kez daha acı yüzünü görmeme neden oluyor. Yani savaşlardaki madalyonun diğer yüzüne. Anlayacağınız karapara kaynaklarından biri olan kadın ticareti ve bu sayede toplumda daha da zenginleşen, kuvvetlenen ya da zenginler listesine giren ya da yükselen birileri daha...

 
Toplam blog
: 5
: 397
Kayıt tarihi
: 17.06.07
 
 

Kendimi bildim bileli iş hayatı içerisindeyim. Bu hayat içerisinde kalite açısından imrenilecek çok ..