Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '07

 
Kategori
Haber
 

Siz gidin Başbakan..Bana bırak acıları, ben hallederim!!!!

Siz gidin Başbakan..Bana bırak acıları, ben hallederim!!!!
 

Buralar güvenli değil Başbakan…

Bana bırak ben hallederim acılarımı…

Siz Amerika’ya gidin en iyisi, çocuklarınızın yanına..

Biz Türk Topraklarını, Kürtü, Lazı, Çerkezi, Ermenisi ile koruruz. Niye mi böyle diyorum. Biz tarih boyu hep bir arada yaşamış, acısını, sevincini birbirine aktarmış bir millet iken, ”Hepimiz, Ermeniyiz, Hepimiz Türküz” diyerek, bölünmüşlüğe yol aldırıldık. Şimdi ise haftada 10-20 şehit!!!

Sayın Erdoğan; Bu acıların kaynağında neler yatıyor, derinliğini elbette bilemeyiz. Ama Ülkem; bu büyük acıları yaşamayı ne yazık ki sizin döneminizde öğrenmeye başladı. Eski korkular yine hortladı, 1990 yılların sancılı ana yürekleri, yine aynı korkuya saldı…sanki Elm Sokağı buralar…Terörist öldürüldü diye açıklama yapıldı, ne kadar doğru!!! Öldürülen Teröristlerin resimlerinin yayınlanmasını, sadece inandıracak bizleri…

Bilmem Dikkat ettiniz mi?

Mehmet Akif Ersoy’un dediği gibi;

Vurulup tertemiz alnından uzanmış yatıyor;

Bir hilal uğruna, yâ Rab, ne Güneşler batıyor!

Ey, bu topraklar için toprağa düşmüş, asker!..

Gökten ecdâd inerek öpse o pâk alnı değer…

Sizin dediğiniz dibi “Askerlik Yan Gelip Yatma Yeri” olmadığı İçin; Artık Ülkem de, toplu acılar yaşanıyor. Bizlerin mışıl mışıl uykuda olduğu saatlerde, onlar maalesef ki dış mihrakların desteklediği, Üç-beş çapulcunun hain ateşiyle, Şehadet Şerbetini içiyorlardı…

Sözde kaldığına, kalacağına inandığım Sınır Ötesi Operasyonu dört gözle bekleyen bizler, dün şehit haberlerinin ardından, gece yarısı yaptığınız açıklama bütün umutlarımızı suya sürdü…

“Abd gün”istiyorsa, bizde verelim. Ne de olsa, sizin gideceğiniz yer, elbetteki çocuklarınızın yeri olacak bir gün…

Bu sıralar tekin değil buralar…

Siz bana bırakın “Başbakanlığı”

Zaten İngiltre’ye gidiyormuşsunuz… ABD’ye birkaç günü verdiniz nasıl olsa…Nedense “özür dileyerek” Vahdettin geldi aklıma...Ayşe Kulin’in Veda’sını yeni okumuştum. Belki ondandır.

Bırakın; biz, acılarımızdan yeniden doğalım….

Siz gidin…

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..