Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Siz hangi balıksınız?

Siz hangi balıksınız?
 

Bir balık olsaydım...


Balık burcuyum ben
Detaycıyım, analistim
Duygusalım bilirsiniz
Evrensel sevgiyi bulursunuz ben de

Evet bir balığım ben

Siz hangi balık olmak isterdiniz?

Norveç Somonu olmak isterdim
Ordan geçip Danimarka'ya
Dokunabilmek küçük denizkızının heykeline
Eşlik etmek özlem dolu türküsüne

Bir yunus olmak isterdim
Sonra hayal etmek karnımda
Yunus peygamberi,
Bir balık olarak bu onura layık olmayı

Köpekbalığı olmak isterdim
Bakın derdim bakın
İnsanlara zarar vermem ben
Görünüşüm ürkütücü sadece

Alabalık olmak isterdim sonra
Sırf özlem duymak için
Nasıl birşeydir deniz suyu diye, tadı neye benzer?
Sırf bunun için

Vatoz olmak isterdim
Şakacı bir vatoz
Elektriğimle küçük sürprizler yapmak
Arkadaşlarıma

Uçan balık olmak da isterdim
Farklı olmak için
Uçuyorum demek için
Havam olsun diğerlerine

En son hamsi olmak isterdim
Neden mi?
Koysunlar beni tavaya
Başlayım oynamaya :)
 
Toplam blog
: 13
: 1075
Kayıt tarihi
: 10.04.08
 
 

Dünyada gelen her darbeye "İşte buradayım işte burada, dimdik ayakta, çınar gibi, adam gibi ayakt..