Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Siz hiç doğum gününüzde terk edildiniz mi?

Siz hiç doğum gününüzde terk edildiniz mi?
 

Ben de edilmemiştim, ta ki bugüne kadar!

Eğer editörler bu yazıyı yayına alırlarsa (ki genelde hemen yayınlıyorlar sağolsunlar...) bugün benim doğum günüm.

Bugüne kadar almış olduğum en güzel doğum günü hediyesini (!) aldım ve doğum günümde terk edildim. Hem de telefonda...

Sonrasında gözümün önünde değişik manzaralar belirdi; güler misin ağlar mısın?

“Doğum günün kutlu olsun, nice yıllara, ha bir de buraya kadarmış sağlık olsun...”

Veya bir başka hayali an; adam doğum günü pastasını üflüyor, sevgilisi kulağına eğilip bir şeyler fısıldıyor. Etraftakiler romantik bir şekilde ne kadar çok sevdiğini söylediğini düşünürken, kız diyor ki usulcacık “bu birlikte geçirdiğimiz son doğum günü, sonuna kadar keyfini çıkar” sonra gülümsüyor ve bir adım geri çekilip diğerleriyle birlikte alkışlıyor...

Bahane klasik aslında; “hata sen de değil, sen çok iyi bir insansın ama yapamayacağım”.

Devam edemeyeceğini söyleyen birisine ne denilebilir, nasıl baskı yapılabilir ki? Hissettiğin kadar varsın, eğer yapamayacağım diyorsa yürümeyecek demektir, bir ilişki zorla ne kadar devam edebilir?

Birini seviyorsun, değer veriyorsun, şu kısa hayatta keyif almak istiyorsun ama olmuyor...

Bir dörtlük ile tamamlamak istiyorum, henüz yazalı onbeş gün bile olmadı. Adı “mutluluk”.

Mutluluk,

Mutluluk göz pınarlarındaki birkaç damla göz yaşıdır bazen,

Bazen bir annenin göz bebeğindeki ışıltıdır.

Mutluluk, takımının galibiyetini kutlayan tarafarın sesindeki haykırıştır.

Mutluluk bazen de sadece laftadır...

Bu aynı zamanda bir veda yazısı. Bir hata yaptım ve sevdiğim insanla sadece kalbimi değil milliyet blogdaki bu küçük sırrımı da paylaştım (ki başka kimse bu yazılarımı bilmiyor). Belki de okumayacak hatta yanına bile yaklaşmayacak bilemiyorum ama yazdıklarımı okuma ihtimali olduğunu bile bile ben artık rahat yazamam.

Bu durumda Derya Deniz olarak bu son yazım, bu rumuzu da sevmiştim aslında ama anlaşılan o ki bu dünyada sevdiklerinle sonuna kadar gidemiyorsun...

Hoşçakalın, mutluluk sizinle olsun.

 
Toplam blog
: 8
: 512
Kayıt tarihi
: 23.09.09
 
 

1968 Ayvalık doğumluyum. Yazmayı seviyorum, duygu ve düşüncelerimi bu yolla anlatmak bana daha uygun..