Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

30 Aralık '07

 
Kategori
Dostluk
 

Siz hiç mutluluğun resmini çizdiniz mi?

Siz hiç mutluluğun resmini çizdiniz mi?
 

SHR 2007


Büyük şairin saman sarısı aklı şiirinde yazdığı satırları okudum bugün gazetede;

"Sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin,
işin kolayına kaçmadan ama,
gül yanaklı bebesini emziren bebek yüzlü anneciğin resmini değil,
ne de ak örtüde elmaların,
ne de akvaryumda su kabarcıklarının arasında dolanan kırmızı,
balığınkini..

Sen mutluluğun resmini yapabilir misin Abidin? "

Böyle sormuş Nazım Hikmet, ünlü ressam Abidin Dino 'ya...

Mutluluğun resmini çizmek, duyguların resmini çizmek... Ne kadar zor değil mi?

Ben de mutluluğun resmini çizemem asla, ama 2007'nin mutlu anlarını içeren tüm resimlerimi topladım yanyana.

2008 Oğlak burcunun yılı olacakmış. Ve ben bir oğlağım...

Nice güzel senelere...

Sevgilerimle...

 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..