Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Siz hiç papatyaların koptuktan sonra güzel koktuğunu biliyor muydunuz?

Siz hiç papatyaların koptuktan sonra güzel koktuğunu biliyor muydunuz?
 

Bazen duyulan tek bir söz hayatımıza etki eder..

Ne diyordu Allah dostu yazar, Mustafa Ulusoy;

Ölmek bir sorun değildir bana göre. Sorun, sonsuz bir hayatı kazanıp kaybetme sorunudur. Yüzde yüz ebedi olarak cenneti kazanma garantisine sahip olsak hangi birimiz ölümden korkarız ki? Bir an önce ölmeyi dahi arzu ederiz.

--

Siz hiç papatyaların koptuktan sonra güzel koktuğunu biliyor muydunuz?

Ölüm böyle güzel kokuyor işte…

Hatırlayalım, Yunus (as)’ın duasını.. ve kurtuluşunu

“Lâilâhe illâ Ente subhânek innî kuntu minezzâlimîn”

 Yani; “Senden başka ilah yoktur. Seni her türlü noksanlıktan tenzih ederim.

Gerçekten ben kendine zulmedenlerden oldum”

--

Rabbimiz’e sığınalım.. Yunusca bir bakış, Yunusca bir yürekle..

Tıpkı papatyalar gibi, öldükten sonra kokmak için..

Sevgi ve ışıkla..

 
Toplam blog
: 287
: 13046
Kayıt tarihi
: 22.11.08
 
 

Öğretmenlik yapıyorum ve anneyim. Çocukları çok seviyorum. Yüreği sevgi dolu olan insanlara, sela..