Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '09

 
Kategori
Siyaset
 

Siz kimin parası ile hovardalık yapıyorsunuz?

Siz kimin parası ile hovardalık yapıyorsunuz?
 

Yağma hasan böreği...


Sanırım hepiniz en son seçim kıyağı haberini duymuşsunuzdur. Nedir haber? “Tunceli Valiliği, Tunceli’nin Nazmiye ilçesinde, ihtiyaç sahiplerine Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından beyaz ev eşyası dağıtıyormuş! “
Hem de bilgisayardan tutun da bulaşık makinasından, mobilyaya kadar her türlü beyaz ev eşyası… Kömür yardımı ile hızını alamayan hükümet işi büyütmüş sanırım… Yahu bu kadar işi dolandırmaya ne gerek var? Senin amacın oy satın almak değil mi? Evet oy satın almak dediğini duyar gibiyim! Tamam o zaman gel şu işi kolaylaştıralım. Elden nakit versene! Kur sandık başlarına vezneyi, gelene parayı bas, gidene parayı bas! Yok seçim kanuna aykırı mı? Mecliste çoğunluk sende ya! Yap bir kanun değişikliği, bunu da serbest bırak, ne düşünüyorsun…
Yoook olmadı arkadaş! Sen bunları dağıtıyorsun da hangi parayla, kimin parasıyla dağıtıyorsun? Hani benim 3 kuruşluk maaşım, daha elime ulaşmadan kaynağından kestiğin vergilerle mi, yoksa akaryakıt üstünden kestiğin %70 lik vergi kesintileri ile mi? Yoksa Elektirik, doğalgaz vb. her türden ihtiyaç malzemelerine yaptığın yüksek zam ve vergilerden mi?

Orada dur bakalım! Siz kimin parası ile hovardalık yapıyorsunuz? Ben bu parayı kazanırken canımı çıkıyor, biliyor musun arkadaşım? Ve siz benden vergi, kesinti ve zam adı altında çeşitli yollardan kazıya kazıya bunları geri alıp, seçim kıyağı olsun diye ona buna dağıtıyorsun! Yok öyle yağma… Ne hakkınız var buna? Hiç mi vicdanınız yok? Hiç mi Allah’tan korkmazsınız? Siz nasıl Müslümansınız?
Yok fakir fukaraya yardımmış? Ben demiyorum ki, garip gurebaya yardım edilmesin! Edilsin ama seçime az kala değil de, her zaman yardım edilsin! Hem madem sosyal devlet ve hükümetsin, iş bul, sağlık ve eğitim hizmetlerini %100 ücretsiz yap da görelim! Sadaka dağıtma insanlara... Hele hele, fakir fukaranın bunca yıldır, iki lokma yiyecek alacak parası, işi, gücü yokken, kalkıp ta seçime 1-2 ay kala bilgisayar, beyaz eşya ve mobilyalar sakın ola dağıtma. Hele benim paramla asla… Hem şimdiye kadar aklınız neredeydi seçim güzelleri? Sandıkta görüşürüz canım…

 
Toplam blog
: 180
: 4439
Kayıt tarihi
: 01.08.08
 
 

Kısaca -Yaş Grubu Türkiye Triatlon Şampiyonu, Vegan Triatlet, Türkiye Triatlon Federasyonu Eski B..