Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

Siz kimsiniz?

Siz kimsiniz?
 

Sanıyor musunuz bu insanlar sizi önemsiyor?
İnanıyor musunuz o bombayı patlatınca tüm dünya sizin emrinize girecek?
Siz kimsiniz?
İz mi bırakacaksınız?
Bizim için sizler değil, yarınlarımız önemli...
Siz biliyor musunuz aldığınız canların yerine size vicdan azabı olacak daha kaç can eklediniz?
Siz, tüm Türkiye Cumhuriyeti'ne bomba koysasınız var ya, dedelerimizden tutta bu topraktan beslenen her türlü canlı üstünüze yürür!
Masum canları aldığınız için inanın bu kandil akşamı her evde size beddua ediliyor. O üç küçük can? Ne istediniz onlardan? İnanın elinize birşey geçmedi. Neden bu saldırılar? İnsan olan insanca yaklaşır. Sıkıntısını, derdini anlatır. Bu mudur çözüm? Bu topraklar herkese açık. "Sen bizden değilsin git buradan" diyen bir devlet büyüğü görmedim, duymadım, okumadım. Adam gibi ol, ekmeğini kazan, çalış, ye, iç, evlen, çocuğun olsun.
Şuan televizyonlarda, gazetelerde veya benim gibi blogları yazan arkadaşların sanmaki sizi tanıyorlar. Dünyanın hiçbir yerinde seni tanımıyorlar.
Dikkatleri üstümüze çektik de demeyin. Biz sadece kayıplarımızı tanırız. Onlara Hak'tan rahmet dileriz. Ailelerine sabır dileriz.
Sizi de Allah ıslah etsin dileriz.
Bilmiyorum dostlar, ben bu birkaç olaydan çok etkilendim. Dünya üzerinde olsun, neden konuşarak sorunlarımızı halletmiyoruz. Ben gerçekten anlamıyorum başlarını yastığa nasıl koyuyorlar, ne deyip o kadar cana yazık ediyorlar? Hiç demiyorlar mı tam tersi de olabilirdi? "Ben, eşim ya da çocuklarım bu bombada ölseler?" hiç demiyorlar mı?
Dostlar...
İşte içmden geçenler... Aslında fırtına kopuyor içimde, ama söze dökebildiklerim bunlar...
TEKRAR BAŞIMIZ SAĞOLSUN!
BOMBALARIN PATLAMADIĞI, CANLARIN KAYBOLMADIĞI, DAHA GÜZEL KANDİLLERE İNŞALLAH...

 
Toplam blog
: 7
: 592
Kayıt tarihi
: 31.05.08
 
 

Hayata iz bırakarak gitmek isteyen biriyim. Bir kitabım, bir şiirim olsun istiyorum. Olur mu bir gü..