Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mayıs '14

 
Kategori
Sivil Toplum
 

Siz ne kadar zenginsiniz!

Siz ne kadar zenginsiniz!
 

Geçen hafta facebook da bir video izledim. Başlık 'Bu film hayatınızı değiştirebilir'. Bir sahnesin de çocuk babasına;
- Biz neden zengin değiliz? diye sordu,
Babası da;
- Kim demiş zengin değiliz diye? Zengin olmak, ne kadarına sahip olduğunla değil, ne kadarını verebildiğinle ilgilidir. dedi.

Anladım ki kendimi fakirleştirmişim!
Arkadaşlarla buluşmaya, AVM'lerde gezmeye, çocukların oyun parkına, süse püse herşeye buluyoruz da iş yardım etmeye, sosyal sorumluluk almaya gelince paramız olmuyor. Bir fincan kahveye 5 TL., bir paket sigaraya 10 TL. verirken elimiz titremiyor ama...

Ben zengin olmaya karar verdim :)
Bir tuğla ile sizde zenginliğe adım atın...

 

Tuğlamı Nasıl Alabilirim?
LÖSEV Onkoloji Kenti ve Onkoloji Hastanesi projesine katkıda bulunmak isteyenler;
1- www.losev.org.tr / www.birtugladasenkoyarmısın.com adresinden veya tüm LÖSEV ofis ve yetkililerimizden detaylı bilgi alabilir, tuğla satın alabilir ve projemize destek verebilirsiniz.

2- SMS ile tuğla satın alabilirsiniz. Dileyen bağışçılar tüm hatlı cep telefon operatörlerinden 3406’ya Tuğla yazarak SMS atabilir, tuğlalarını alabilirler.

3- Banka aracılığı ile: Bütün bankaların Türkiye’nin her yerindeki tüm şubelerinden BAĞIŞ EKRANLARI aracılığı ile herhangi bir havale masrafı ödemeden LÖSEV hesabına bağış yapabilirsiniz.

4- LÖSEV Bağış kutuları ile: Türkiye’nin her noktasındaki Bağış Kumbaralarımıza yapacağınız bağışlarla bir tuğla da siz koyabilirsiniz.

5- Yurtdışı bağışlarınız için
Paypal: international@losev.org.tr mail adresi ile bağış yapabilirsiniz.
Bu anlamlı eserlerin bir an önce hayata geçebilmesi ve binlerce çocuğumuz ile erişkin hastaların yaşama kazandırılabilmesi için başta basınımız olmak üzere, sanatçılarımız, sporcularımız, kanaat önderlerimiz olmak üzere herkesin desteğine ihtiyacımız var. 

 
Toplam blog
: 4
: 198
Kayıt tarihi
: 22.01.13
 
 

Kendimi anlatmayı hiç beceremedim bugüne kadar. Ama kalemim dilimden daha iyi diye düşünüyorum.  ..