Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '07

 
Kategori
Evcil Hayvanlar
 

Siz olsanız ne yapardınız?

Siz olsanız ne yapardınız?
 

Gece vakti arabamı park edip evime doğru yürürken başıma geleceklerden habersizdim. Ayaklarıma gri renkte birşey sürünüyordu. Eğilip baktığım sırada , iki yemyeşil minik gözün bana baktığını ve de miyavlamaya başladığını gördüm.

İlk tepkim 'Ay sen ne kadar çirkinsin, sevimli şey'di.Tezat değil mi?Ama olsun onu alıp, evimin merdivenlerinden çıkarken "ne yapacağım ben seninle" diye düşünüyordum. Hayvanları severim de, kedilere hep alerjim vardı. Vardı diyorum çünkü alerjisi olan insan tiksinir o kediciği eline aldığında değil mi? Nerde??

Kediler suyu sevmez bilirim ama inanın benim kedim ilginç bir mahlukat olacak gibi... Suyun altında ben onu yıkarken silkelenmedi bile.. Evet evet... Bu arada o gri renkli yaratık pamuk gibi bembeyazmış.

Sorunum şu ki, ben kedi bakımını inanın bilmiyorum ...Ve de annem... Köpeğimi alıp tatile gitti, eve gelince bir de kedi ile karşılaşırsa neler olur bir düşünsenize...

Geçen gece sıcak bir yerde kalmanın verdiği huzurla sevgili kedicik benimle oyun oynarken uyuyakalıp, büyük ninelerimizin başlarını düşüre düşüre uyuması gibi uyuyakaldı.

Ben işteyim o evde bakalım... Nereye kadar devam edecek bu iş? Sonuçta ona kıyamayıp evime aldım da annemler bana kıyarlar mı , kıymazlar mı onu düşünüyorum? Bu saatten sonra da onu sokağa bırakamam. Kaldım vicdanımla başbaşa...

Neyse ona sıcak bir yuva bulasıya kadar benimle kalacak artık... Uzun lafın kısası ben kedi bakımından anlamam. Bana yardım edecek olan var mı?

 
Toplam blog
: 30
: 1810
Kayıt tarihi
: 06.06.07
 
 

Son baharın güzel bir gününde gözlerimi açmışım dünyaya...Yıllar geçmiş okumaya başlamışım, derken ü..