Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '17

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Siz Olsaydınız Kendinizi Nasıl Hissederdiniz

Siz Olsaydınız Kendinizi Nasıl Hissederdiniz
 

Kan bağışı


Ben Kızılay'ın kan gönüllülerindenim. Yirmi beş kez kan verdim ve gümüş madalya aldım. Geçen haziran ayında kan vermek istemiş ve şahitle kan almışlardı. 

Görmeyenler bankalarda noterlerde şahitle işlem yaptırılma keyfi uygulamalarını görmüştük. Hiç bir yasal dayanak olmamasına rağmen bankalarda noterlerde keyfi uygulamalar sürüyor. Hatta bazı bankaların farklı şubelerinde farklı uygulamalar olabiliyor. Hesap açarken bireysel krediler noterlerde de okuryazar mısın cahil misin meselesi çıkarılıyor. Neymiş okudum anladım yazacakmışız. Bu sözleşmeleri kaç kişi hakkıyla anlıyor ki kızılay’dada böyle keyfi bir uygulama başladı. Neymiş bana bu bilgiler okunmadı diye inkâr edecekmişim. Biraz itiraz edenlere de kendi personelini şahit gösteriyorlar.

Asıl meseleye gelelim. Kızılay bana sürekli mesaj gönderiyor. Bana her mesaj gönderdiğinde bende bu yanlış uygulamadan vazgeçin diye Mail atıyorum. Sürekli kan verme teklifleri mesaj olarak geliyor. Ben şahit uygulaması kalkmadığı sürece kan vermem. Ne yani kanımızı da mı şahitle vereceğiz. Yakında tuvalete de şahitle gideriz.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..